Otázne je, čo elektrické by tam jazdilo. Všetky elektrické jednotky sa mi zdajú byť kapacitné nadbytočné na tej trati. Jedine, že by tam šla lokomotíva s 1-2 vagónmi. Aj Michaľany - Trebišov jazdia bagety, tiež väčšina osobakov ZV - BB a na trati 150.
Wow, to bude celkom exotika vidieť v Hegyeshalome Zároveň je zvláštne túto linku voziť na diesel (najmä keď, ak to správne chápem, iné vlaky v úseku Rajka - Hegyesh budú len v špičke, inak pôjde všetko do BA).
Kúsok odtiaľ je je Nový Ružinov, kde môže byt zastávka, a polia pri UNS sa určite budú zastavovať. Veľké prázdne plochy v meste? Myslíš že naveky budú prázdne?
okrem toho je tam celkom nizka hustota osidlenia. neviem ci by tam vobec niekto vystupoval. na jednej strane su len zahradky a na druhej strane je prekazka vo forme D1 ktora sa tazko obchadza
Na ÚNS sa mi viaže príhoda ako som tam vystúpil nejakých 10 rokov dozadu keď sa rušila osobná doprava BANM - Petržalka (toho času tam jazdili nejaké náhodné tri páry vlakov denne čo sa nezmestili na hlavnú). Poctivo som vošiel do podchodu, vyšiel do staničnej haly, pekne si ju nafotil (je celkom pekná :)) a pri pokuse výjsť von som narazil na zamknuté dvere Tak som sa pekne cez podchod vrátil na nástupište a prešiel to na sedláka cez koľaje.
V návrhu GVD sa výrazne rozširuje premávka linky S8. Mal by byť zavedený interval 120 minút po celý deň (ale bohužiaľ s ukončením premávky už o ôsmej večer, čiže stále nie je primeraná náhrada za 801), pričom väčšina vlakov by mala premávať až na BA Nové Mesto.
KDHajzlíci si nevšimli, že voľby do samosprávy už boli pred 8 mesiacmi? Veru, Vranov a Komárno sú vzorom pre ostatné slovenské mestá ako má vypadať mhd v meste.