Ahojte,nevie niekto náhodou čo sa deje na Bajkalskej?
Sú tam tri L61 jeden trolejbus a dva autobusy smer HLAVNA STANICA
Dneska sa niečo deje v národnom štadióne?
Takze zaujimave je, ze od Mobelixu po D2 su ciary a bus pruh bielou (pouzivana na permanentne vyznacenie), ale od kruhacu Lamac popod dialnicu D2 vedeli oznacit bus pruh oranzovou (docasnou).
A starosta Lamaca tvrdi, ze vsetko je docasne... nejak mi to nevychadza
Začal by som tým že by tá tabuľka mohla uvádzať za aké obdobie tá suma je - pri náborovom príspevku predpokladám že jednorázovo za vodiča (v takom prípade koľko priemerne jeden taký vodič súhrnne za život v DPB odrobí), pri ubytovaní za aké dlhé obdobie a počet vodičov (ubytovanie sa zďaleka neplatí len tomu čo voláš "cudzinci", ale aj vodičom z iných častí Slovenska a existovalo to dávno predtým než teba a tvojich kamarátov prepadla progresívna paranoja či ste nebodaj to slovo vôbec poznali). Lebo toto čo si tu dal má relevanciu nulanič.
Ja som inak tiež za to aby DPB vodičov motivoval lepšími podmienkami a snažil sa vďaka tomu získať to najlepšie z trhu práce, namiesto toho aby vyberal "zbytky", ale ak si myslíš že na to chýba akurát pridať k mzde 150 - 200 eur, tak si veľmi veľmi naivný.
No a podľa všetkého uvedeného platí DPB viac peňazí za pracovnú silu nižšej kvality.
To je je ozaj progresívne, typické pre ľudí, čo žijú len z cudzích peňazí a z dotácií a netušia ako funguje trh.
(Pracovná sila nižšej kvality sa tu myslí nie vodičské schopnosti, ale ovládanie slovenského jazyka. Čo je pre vodiča síce nie nutnosť, ale užitočná znalosť. )
Našiel som tabuľku s výdavkami na cudzincov v DPB.
Zdroj je nemenovaný kandidát na primátora.
Podľa progresívcov to inak nejde, je proste nutné platiť agentúram milióny na navážanie cudzincov.
Ale čo ak by vodičom pridali povedzme 150 - 200 euro k platu, aby to bolo atraktívnejšie? By sa mohli získať dlhodobejší pracovníci, ktorí sú zo Slovenska, namiesto výletníkov z Kirgizstanu.
No a z prilepšenými podmienkami by sa zvyšok doplnil zmluvne cez agentúry cudzincami, za rovnakú sumu. S tým, že žiadne náklady na ubytovanie a odmeny od DPB, ale cudzinci by akceptovali nižší plat v agentúre s odpočítanými nákladmi agentúry.
Lenže to by samozrejme musel byť hlavným cieľom nábor zamestnancov, nie progresívno-slniečkarsky dovoz cudzincov.
Už je to rok a pol, čo sú tu Trollina. A magoriát stále nebol schopný upraviť tento ostrovček/odstrániť nadbytočný stĺp. Aby nevznikali kolízne situácie s vozidlami z druhého odbočovacieho pruhu.
Predpokladám, že je to nejako automatizované a hlási to vždy doslovne ten istý text (názov zastávky), ktorý je uvedený na tabuli, ale fakt nerozumiem, prečo sa to nedalo nastaviť tak, aby to namiesto “estéeja“ hlásilo normálne stanica...
Prečo nie je na stránke žiadna info o premávaní posilovej dopravy zajtra do Devína? Je tu len neurčitý CP linky "šípka" (inak divné označenie, keďže tento symbol sa používa na dojazdové spoje).
3pa3ck3