Andy: No ja neviem. Hovorili o pár rokov. To bude možno už trať do Petržalky a bude viac vozov k dispozícii. A ešte jeden spôsob by bol. Že vodiči by nemali svoje vozy. Napr. na linku by bolo 13 vodičov ale vozov iba desať. keď prídeš v špičke na konečnú L93 tak tam stojí niekoľko vozov. No to by vodiči museli mať kvalitné zázemie na všetkých konečných. Tým by sa ušetrilo veľa vozov a mohli by sa posilniť na niektoré linky. Možno sa to bude diať aj skracovaním prestávok.
Uniformy ja nemám rád. Pripomínajú mi doby minulé keď človek nerozoznal železničiara, zamestnanca DPMB, požiarnika a predtým aj policajta. Všetci v modrom. Nechutné tvary odevov,... Ja som za to aby vodič mal predpísané tmavé nohavice, košeľu či sveter bielej až béžovej či modrej farby. Obuv takú v akej sa mu dobre šoféruje. Veď tie aj tak skoro nie je vidno. Musel by byť oholený, ostrihaný, umytý. Veď keď prídeš robiť do nejakej firmy, tak od teba žiadajú slušné oblečenie, ale peniaze na neho ti nedajú. Slušné oblečenie väčšinou znamená oblek.
Čistenie vozov bude robiť externá firma, mám pocit, že aj robí, a preto DPB by stačilo pár metiel na konečených.
Tie cudzie jazyky
to bola asi nejaká imidžovka. Myslím, že by stačilo keby mal vodič pri sebe zopár fráz napísaných na papiery a prospekt o MHD v nejakých piatich jazykoch. An.j, N.j, Fr.j, Tal.j, Rus.j.
Uniformy ja nemám rád. Pripomínajú mi doby minulé keď človek nerozoznal železničiara, zamestnanca DPMB, požiarnika a predtým aj policajta. Všetci v modrom. Nechutné tvary odevov,... Ja som za to aby vodič mal predpísané tmavé nohavice, košeľu či sveter bielej až béžovej či modrej farby. Obuv takú v akej sa mu dobre šoféruje. Veď tie aj tak skoro nie je vidno. Musel by byť oholený, ostrihaný, umytý. Veď keď prídeš robiť do nejakej firmy, tak od teba žiadajú slušné oblečenie, ale peniaze na neho ti nedajú. Slušné oblečenie väčšinou znamená oblek.
Čistenie vozov bude robiť externá firma, mám pocit, že aj robí, a preto DPB by stačilo pár metiel na konečených.
Tie cudzie jazyky

Papyr