Reply on: 810zssk #248420:
Akoze tiez si myslim, ze pri autobusoch to malo byt ako v Prahe. Kludne sme tu mohli mat styri rozne firmy, co by mali cele BSK vratane miest rozsekane na 4 +- rovnako velke oblasti a eliminovalo by sa riziko, ze nastane pruser ako Arriva na zaciatku alebo DPB teraz. A aj by existovala sanca na vacsiu konkurenciu.Pokial by bol jednotny nater a jednotna tarifa/pravidla, tak je cestujucemu jedno ci pride DPB, Arriva, Martin Uher alebo Astan Seran.
810zssk
2. Vodič by takúto službu robil každý deň? Naozaj porovnávame to že vodič by cca raz za dva týždne mal jednu neplatenú 30' pauzu navyše k tým desiatkam iných neplatených 30' páuz ktoré už za to isté obdobie má aj tak, s tým keď manažment núti vodičov celé mesiace jazdiť 5+1? Nebuď smiešny prosím ťa.