Reply on: si #248303:
V tomto prípade opäť marketingové oddelenie uletelo, pretože, aspoň čo viem, na hlavu si ťukajú aj poslanci aj niektorí aktivisti. Dopravná redukcia je super nápad v tomto kontexte, najmä pre vnímanú bezpečnosť a pri výchove mládeže. Ak nemáš zbytočné veľ´ké polomery križovatiek a zbytočne veľké vlečné krivky, tak autá jazdia prirodzene pomalšie a to je dobré (ono krásny príklad je test snehovou pokrývkou, ktorá ukáže koľko priestoru autá objektívne potrebujú). Nikde na svete sa to nerobí pre to, aby sa tam hrali deti, alebo opaľovali ľudia, to je zase nepochopenie zo strany nejakého premotivovaného PR manažéra, ktorý nerozozná trolejbus od lietadla. Ďalšia vec je realizácia, pretože ak tam nejaké maľby vznikli, asi ich niekto zaplatil a asi ich treba udržiavať, čo je zbytočnosť, ktorú si nemôžeme dovoliť. No a tie balisety sú samozrejme otras, ale beriem to ako prechodné obdobie, kým sa tam nespravia normálne obrubníky, nepresunie chodník a v jeho pôvodnej geometrii vznikne napr. trávnik na schladzovanie mikroklímy.
810zssk
A teraz vážne, nočné linky sú linky ako akékoľvek iné, nie je teda dôvod prečo by tam ísť "nemohli". Ak tam jazdiť nebudú, tak len preto že sa tak DPB rozhodol - či už z racionálnych dôvodov alebo iracionálnych. Ostatne podobnú paranoju mali kedysi aj z busmi, časom ich to prešlo a dnes už tam jazdí hocičo, aj najnovšie vozy. Môže to byť tiež dobrá výhovorka pre nepredĺženie N72 na stanicu, aby si *niekto* mohol v systéme zachovať šotoprestupy (v tomto prípade jednosmerné, a smerom z DH budú mať cestujúci naďalej smolu).