Reply on: S499.1023 #248195:
preco by som ho mal zozrat ? ved len popisal realitu, v zasade nevidim problem v tom aby bolo v meste aut co najmenej, len to by chcelo aby to slo v kombinacii s pouzitelnostou verejnej dopravy.... a na to akosi ten nas najsuper primator zabuda, alebo este skor robi uplny opak - ak sa pozries na rozne obmedzovanie poskytovanych sluzieb zo strany DPB - predlzovanie intervalov, likvidacia alebo obmedzovanie rozsahu prevadzky liniek.... - tym predchadzajucim primatorom mozme vycitat pasivitu, ale aspon v zasade az tak nic nekazili, na rozdiel od tohto.... (a niektori dokonca pripravili aj nejaky ten rozvojovy projekt - vid elektricka do petrzalky - co ani zacat v silach toho sucasneho za 5 rokov nebolo.... - takze tak ako bolo spominane v nejakej diskusii pri niektorej fotke, pri tomto sposobe "vladnutia" sa po petrzalke bude tak minimalne 10 rokov diat nic..... lebo nic sa nepripravuje a cela administracia pred realizaciou trva velmi dlho....)
.

). No a štrvtému sa dostane informácia, že na Kolibu trolejbus nemôže ísť, lebo by sa tam asi neotočil.
Mhr1
Rovnaká situácia je na Záhradníckej v oboch smeroch pred križovatkami s Jégého i s Miletičovou. Vodiči z centra často na poslednú chvíľu zistia, že ľavý pruh nepokračuje na Štrkovec, ale do Jégého a na poslednú chvíľu sa preraďujú. Čo tu už bolo nehôd! Rovnako v smere do centra, keď až tesne pred Miletičovou zistia, že ľavý pruh musí odbočiť doľava. Aj tu vznikajú kolízne situácie. V tejto situácii by pomohli DZ vždy už pred prvou križovatkou, ktoré by ukazovali, aké bude radenie za križovatkou. Veľmi sa čudujem, že KDI "v rámci plynulosti a bezpečnosti premávky" na to už dávno neprišiel. Pritom niekde to je - napr. pred križovatkou Jarošovej s Kukučínovou a potom Račianskou, ešte pred Kukučínovou viem, kam sa mám zaradiť, lebo je tu znázornená aj situácia za Kukučínovou, teda pred Račianskou.