Reply on: Miro #245972:
Ja používam pri cestovaní s Arriva Mobility Solutions iba ex Slovak Lines BČK (prepísanú na Arrivu) s PCL 100+101 kde mám vždy aj nejaky kredit na cestovanie do regiónu a to funguje v pohode. Navyše mi tá BČK (resp. kredit na nej) bez problémov funguje aj v Arriva Trnava, SAD Dunajská Streda, SAD Trenčín, Arriva Nitra (neviem či už vo všetkych busoch kvoli postupnej zmene tarifneho systému v u nich). Vraj to aj inde na Slovensku funguje, ale ako je to momentálne s Arriva Nové Zámky, neviete niekto náhodou???
Btw, ešte som nikdy nevidel niekoho v Arrive BA s lístkom v mobilnej appke. Vodiči kontrolujú platnost lístka služobnym mobilom alebo niekedy iba vizualne?
Erasmus
Keď sme pri 525+527, nechápem, podľa čoho boli stanovené časy odchodov, lebo v Bratislave ani jedným smerom nenadväzujú na 4.
V pracovné dni dopoludnia majú 525+527 príchody na Zlaté Piesky podľa CP hh:10,40, ale 4 odchádza hh:07,17,27,37,47,57. Prestup na ZP v smere do centra sa dá stihnúť za 1, 2 minúty, tých 7 min. je zbytočne veľa aj pri možnosti mierneho meškania 525/527. Optimom by boli tak 4 minúty.
Ešte horšie je to cez víkend, kedy je premávka na cestách plynulá - 525/527 príde z Grobov na ZP hh:10,40, ale 4 ide zo ZP hh:05,20,35,50.
Opačným smerom treba ísť cez nadchod, ale aj tak sú časy medzi príchodmi 4 na ZP a odchodmi 525/527 príliš dlhé - 10 min. v sedle pracovných dní a 11 min. cez víkend.
Absurdné je aj to, že jazdné doby regiobusov medzi zastávkami sú celotýždenne rovnaké.
Ako chceme obyvateľov satelitov presvedčiť, aby na cestu do centra BA využili VHD, keď im zbytočne cestu predlžujeme dlhými čakaniami pri prestupe a príliš dlhými jazdnými dobami regiobusov mimo špičky?