Ešte jeden postreh k linkám 52x a 628: ako je prevádzkovým predpisom ošetrené zastavovanie liniek idúcich od Bernolákova na ChG, nám.? Označník je tam len na strane fary, ale dlhodobo vidím, že vodiči 5/628 smerom z Bernolákova si šetria dvojitú vývrtku(najmä na strane pri kostole je to skoro 180° v úzkej nie práve 100 % prehľadnej križovatke) a zastavujú síce v obratisku, ale na strane vzdialenejšej od fary čelom k OcÚ. Ďalší viackrát zaznamenaný jav je, že začínajúca l-525 naberá cestujúcich síce správne otočená(čelom ku kostolu), ale na ľavej strane cesty, takže sa nastupuje z vozovky.
Peon
2; A ešte stále reálne (nie papierovo) platí, že aj na takto vo voze Arriva kúpeny eCL musis nahlasit vodicovi kam cestuješ a priložit BČK navyše aj k jeho strojčeku?
3; A skúšali ste niekto v poslednej dobe, ak máte na BČK PCL na zóny 100+101, napriek tomu si v multifunkčnom označovači vo vozidle Arriva (alebo na žel. stanici či vo vozidle MHD) kúpit eCL? Tak aj v súčasnosti to strhne kredit z BČK (napriek tomu platnému PCL)?
4; V regióne tie multifunkčné označovače v buse Arriva zobrazujú na displeji zastávky, takže tam je ich možné použit iba na označenie papierového lístka?
5; A ak si niekto označí papierovy listok v označovači v Arrive, tak s tym sa, predpokladám, vodiči často nestretávajú, tak ako na to zvyknú reagovat? Ak je to v regióne (alebo z / do regiónu), tak pretože asi nemajú v hlave schému zón, tak ako reálne taky listok z predpredaja kontrolujú?