Rakúsko minulý mesiac zaviedlo mobilný check-in/check-out u ÖBB a vo veľkej časti IDSiek:
https://www.oebb.at/en/tickets-kundenkarten/online-mobile-ticketing/oebb-app/simplygo
Je to podobné riešenie ako (značne rozšírenejší) FAIRTIQ, t.j. cestujúci si len na telefóne "označí" začiatok a koniec cesty a systém si to už sám spáruje so spojmi ktorými cestoval, vypočíta najvýhodnejšie cestovné (vrátane denných, alebo 24-hodinových lístkov, podľa IDS) a to naúčtuje na kartu.
Celkom by niečo také potešilo aj v Bratislave (ideálne originál, teda FAIRTIQ), myslím že v tomto spôsobe odbavenia je budúcnosť.
https://www.oebb.at/en/tickets-kundenkarten/online-mobile-ticketing/oebb-app/simplygo
Je to podobné riešenie ako (značne rozšírenejší) FAIRTIQ, t.j. cestujúci si len na telefóne "označí" začiatok a koniec cesty a systém si to už sám spáruje so spojmi ktorými cestoval, vypočíta najvýhodnejšie cestovné (vrátane denných, alebo 24-hodinových lístkov, podľa IDS) a to naúčtuje na kartu.
Celkom by niečo také potešilo aj v Bratislave (ideálne originál, teda FAIRTIQ), myslím že v tomto spôsobe odbavenia je budúcnosť.
gejza
určite sa dá s Tebou súhlasiť - keď budú príslušné orgány zdrojových obcí organizovať spojenie pre svojich obyvateľov do cieľovej obce, tak môžu svoje zámery komunikovať so zástupcami cieľovej obce ... avšak iniciatíva má ostať na strane zdrojových obcí - starajú sa predsa o svojich obyvateľov