Reply on: Urbanway 2423 #237925:
Pri linke 51 sa nedá spraviť systém každý druhý spoj po Vivo. V špičke by museli ísť všetky až na TrMy, lebo ten skrátený spoj by od Viva odchádzal zhruba súčasne s predošlým spojom idúcim od TrMy. Jedine, že by tie skrátené spoje pri Vive mali prestávku, aby sa trafili do správneho času, ale to by ušetrilo len vzkm, dĺžka kolečka z Vozovne Krasňany spät do vozovne by bola rovnaká pri dlhých aj skrátených spojoch.
david1
L151 vozí po 17 stej väčšinou 0-1 osôb. Pokiaľ nebude mať lepší int. nikto na ňu čakať smer Tehelná nebude.
Pri jej skrátení by sa dal zlepšiť interval smer Ahoj kam toho vozí najviac aj , keď stále len jednotky ľudí.
Roky sa na tú časť kašlalo s MHD tak ľudia sa tomu prispôsobili a jazdia autami zatiaľ..
L51 vozila v spoločnej trase podstatne toho viac.
Samozrejme najviac v úseku Vivo - Nobelova. Prestup L4,50,98