Reply on: S499.1023 #235623:
To je mozne, kazdopadne to vyvracia tvoj vyrok o tom ze ten model povazuju za chybu. To Tegnellove vyjadrenie od ktoreho sa odrazali tvoje zdroje sa tykalo pochybeni napr. pri tych ustavoch socialnych sluzieb ktore som spominal nizsie, nie strategie ako celku. Ta zostava platna a ma vysoku verejnu podporu.By the way, dokonca uz aj Dansko od vcera povazuje Svedsko za nizko rizkovu krajinu, co je naozaj velavravne ked vezmeme do uvahy politicky kontext

Dispecer
https://imhd.sk/ke/galeria-media/203/Solaris-Urbino-15/222084/Interi%C3%A9r-Solarisu-Urbino-15-3519
Rumunsko:
https://imhd.sk/transport/galeria-media/558/Bucure%C8%99ti-Bukure%C5%A1%C5%A5/18793/Predn%C3%A1-%C4%8Das%C5%A5-interi%C3%A9ru
https://imhd.sk/transport/galeria-media/558/Bucure%C8%99ti-Bukure%C5%A1%C5%A5/140437/Interi%C3%A9r-autobusu-Mercedes-Benz-O530-Citaro-ur%C4%8Denom-na-linku-na-letisko-sa-nel%C3%AD%C5%A1i-od-interi%C3%A9ru-in%C3%BDch-autobusov-tohto-typu-ktor%C3%BDch-je-v-Bukure%C5%A1ti-tis%C3%ADc
https://imhd.sk/transport/galeria-media/558/Bucure%C8%99ti-Bukure%C5%A1%C5%A5/140404/Interi%C3%A9r-trolejbusu-Irisbus-Astra-Citelis-12T
A predpokladám, že odkazy na riešenie vstupov do viacerých električiek rôznych výrobcov pre rôznych dopravcov v rôznych krajinách ti tu nemusím dávať (napr. Alstom, Bombardier, CAF, Stadler i Škoda)...
Každopádne, je možné badať, že niektoré krajiny / dopravcovia od takýchto riešení skôr ustupovali (príp. ich nikdy nemali zavedené), takže je ich skôr ako šafránu. Ako to zmení COVID-19 uvidíme najskôr až v priebehu najbližších rokov. Stále si však dovolím tvrdiť, že ak si to niektorý dopravca vyžiada, skoro všetci výrobcovia (ak nie všetci) na takúto požiadavku riešenie majú (alebo sú schopní ho vytvoriť).