Reply on: B@rdi #233146:
Dospel som k tomuto názoru tak, že poznám viacerých ľudí zo SOŠ a keď som sa s nimi bavil o doprave k tomuto areálu, tak celkom slušne kritizovali súčasné riešenie 23-kou kvôli neatraktívnej trase na prípoje a zriedkavým zachádzkam k Mláke, keďže väčšina spojov končí na VW. Idéalne považovali spoj Bory Rázcestie-Mláka mimo sídliska priamo po ceste II/505, no ísť okolo sídliska DNV je nezmysel. Veľa ľudí tam chodí najmä z Dúbravky a keby sa splnila podmienka z môjho príspevku, že 23 je uzavretý okruh Lamač - Bory - Lamač, tak 23 tam už nechodí a suplovala by ju 20-ka. Nehovoriac o tom, že v Dúbravke je ubytovňa pre SOŠ. S tou 20 s tebou určite súhlasím, mám kamarátov z tej oblasti a je pravda, že oslabenie 20-ky by bolo tragické, avšak riešiť 1-2 spoje za hodinu zachádzkou k Mláke by bolo dobré riešenie pre tých, čo chodia na Mláku. Čo sa týka obratiska Mláka, máš pravdu s vytočením, tie kríky v obratisku do toho zasahujú nekontrolovane viac a viac, no 12m na 20 sa tam vytočí, aj keď viem, že už tam mali problémy s Tedomami na 23-ke, čiže tu je skôr otázka, či nie je lepšie riešiť principiálny problém daného obratiska, ktorému by návšteva krovinorezu neublížila.
TomJ
L20 - Opletalova - Eisnerova - Technické sklo - Alexyho - Lamač
L23 - (Mláka) - Jána Jonáša - Pri kríži - Alexyho (priebežná konečná na Trhovej ulici ako kedysi 22)
L30 - zrušená
L36 - ZB - Strmé vŕšky - Podkerepušky (minibus - vymeták po ZB, aby nemusela 37 zachádzať všade + obsluha novej lokality na Podkerepuškách)
L37 - bez zmeny trasy, posilnený interval
L63 - bez zmeny
L92 - potiahnuť cez Bory Home, aby mali v špičke lepšiu obsluhu, mimo špičky by mali stačiť linky 123 a 130.
L123 - Tesco Lamač - Záluhy - Pri kríži - Bory Home - Bory Mall - Krematórium
L130 - Patrónka Kaufland - Tesco Lamač - Segnáre - Lamač - Bory Mall - Bory Home (celotýždenná premávka + posilnený interval)
Zastávku Pri krematóriu v smere do ZB by som presunul pred odbočku do Krematória, inak by v tomto smere nebol možný prestup medzi 37 a 123.
Intervaly si predstavujem takto:
L20 - 10/15/10//15 (každý druhý spoj len DNV - Alexyho)
L23 - 30/60/30//60
L36 - 30/60/30//60
L37 - 7,5/15/7,5//15
L63 - 7,5/15/15//15 (ráno každý druhý spoj len Lamač - TrMy)
L123 - 30/30/30//30
L130 - 15/30/15//30