Reply on: henko151 #233136:
Neznie to zle.Osobne by som ale radšej zachoval označenie 39* a nekončil na Trnavskom mýte, ale na Jelačičovej – s tým by mohlo súvisieť zrušenie linky 64. Tá by bola v úseku Trnavské mýto – Lovinského nahradená linkou 204, ktorá by už nemusela chodiť cez Kramáre v dôsledku možného posilnenia linky 32 po zatrolejovaní Mlynskej doliny. Linka 63 by mohla jednoducho na striedačku končiť pri Avione a na Súhvezdnej, netreba vymýšľať ďalšie číslo.
Ale toto sú všetko len teórie a nedeľné filozofovanie.
* „Mlynská dolina“ sa s „tridsaťdevina“ rýmuje lepšie ako s „tridsaťjednotka“.

TomJ
L20 - Opletalova - Eisnerova - Technické sklo - Alexyho - Lamač
L23 - (Mláka) - Jána Jonáša - Pri kríži - Alexyho (priebežná konečná na Trhovej ulici ako kedysi 22)
L30 - zrušená
L36 - ZB - Strmé vŕšky - Podkerepušky (minibus - vymeták po ZB, aby nemusela 37 zachádzať všade + obsluha novej lokality na Podkerepuškách)
L37 - bez zmeny trasy, posilnený interval
L63 - bez zmeny
L92 - potiahnuť cez Bory Home, aby mali v špičke lepšiu obsluhu, mimo špičky by mali stačiť linky 123 a 130.
L123 - Tesco Lamač - Záluhy - Pri kríži - Bory Home - Bory Mall - Krematórium
L130 - Patrónka Kaufland - Tesco Lamač - Segnáre - Lamač - Bory Mall - Bory Home (celotýždenná premávka + posilnený interval)
Zastávku Pri krematóriu v smere do ZB by som presunul pred odbočku do Krematória, inak by v tomto smere nebol možný prestup medzi 37 a 123.
Intervaly si predstavujem takto:
L20 - 10/15/10//15 (každý druhý spoj len DNV - Alexyho)
L23 - 30/60/30//60
L36 - 30/60/30//60
L37 - 7,5/15/7,5//15
L63 - 7,5/15/15//15 (ráno každý druhý spoj len Lamač - TrMy)
L123 - 30/30/30//30
L130 - 15/30/15//30