Reply on: Adam3 #233109:
Zaujímavé riešenie celkom len tá 36 bude dosť chýbať. Pokiaľ nebude garantovaný prestup pri Krematóriu (najlepšie) alebo pri Starých záhradách tak to nebude dávať zmysel. Len aby tá "garancia" nevyzerala tak ako 41+64 pri voz. Hroboňova. Celkovo 36 nevyužívajú len školáci ale aj veľa ľudí na prestup pri Boroch na rýchlu L21. Segnáre by som po zrušení 30 obsluhoval linkou 130 a keby šla až po Krematórium tak by mohla nahradiť L37 v úseku Lamač - ZB. V tom prípade by mohla ísť 37 cez diaľnicu. L37 hlavne treba zrýchliť zrušením zachádzky k Tescu Lamač. Využívajú to v podstate len dôchodcovia ktorí by mohli na hrane prestúpiť pri Krematóriu medzi 37 a 130.
ddenny
Nesuhlasim s klbmi na 37, radsej by som siel do hustejsieho intervalu s kratkymi vozmi, pokial by 7,5min (7/8min) interval kapacitne nestihal, vtedy by som sahal az na klbove vozy. Ako cestujuci omnoho viac uprednostnim castejsie spojenie s cielom ako menej caste s vacsim vozom, uprimne ani nerozumiem pridanej hodnote takejto obsluhy pre obycajneho cestujuceho.
Co sa tyka 23/123, neviem co si predstavujes presne pod pojmom zlucenie. Mne z toho bud pride, ze zrusis 23 ku VW a Mlake a zachadzky vyriesis trebars 20 16x za den ku Mlake a ponechas len 123 obsluhujucu Lamac a Dubravku cez Bory alebo nechas len 23 posilnenu jazdiacu zachadzkou ku Borom.
Stale nie som presvedceny, ze linka urcena najma na zmeny do VW, cize 92, je vhodnym sposobom obsluhy novej stvrte.