Reply on: Joyki #231230:
Nie kvôli búrkovému systému, toto je výhovorka ŽSR ako správcu infra.V skutočnosti kvôli popadaným stromom, ktoré rastú tam, kde nemajú čo hľadať, teda v ochrannom pásme dráhy.
Kvôli samozvaným ekoteroristom, ktorí pod stupídnymi argumentami zakázali, resp. nepovolili výrub. Spravidla sa jedná o náletové buriny, kroviny a stromy, ktoré niekto vyhlásil za porast, v horšom prípade za kultúru, čo samozrejme nie je pravda.
Kvôli primitívom, ktorí rozhodujú o niečom, čomu nerozumejú a potom kvôli inej množine pajácov. Tou sú modrogumní "manažéri infraštruktúry", ktorí si uľahčujú prácu tým, že ekoteroristov nechodia buzerovať, kde všade treba robiť orez/výrub.
Pokiaľ tieto množiny diletantov nepochopia, že najvyšší strom môže v ochrannom pásme dosiahnuť maximálne takú výšku, aby sa pri vývrate/zlomení vetrom nedostal do prejazdného profilu a súčasne ani do profilu vedenia, tak tam nemajú čo robiť!
Ten strom totiž nielen priamo ohrozuje bezpečnosť dopravy (na dráhe), on ohrozuje aj ten samotný lesný porast, do ktorého ho súdruhovia ochranári neoprávnene započítali.
Spokojne sa totiž môže stať, že pri silnejšom vetre príde k vývratu dreviny, tá sa oprie o živú časť TV, nastane tam prechod prúdu menšieho ako je skratový, ochrany nezaúčinkujú (lebo nebudú mať prečo zasiahnuť), burina sa postupne prehreje, následne zapáli, vetrík to rozfúka do okolia a potom im zhorí (už naozajstný) celý les.
Čo je lepšie? Orezať / vyrezať jeden (spravidla náletový) strom, alebo podpáliť niekoľko hektárov lesa?
Spacer1
Našim šéfom, čo to vedú stačí, že sa "preinvestuje" niekoľko miliónov.
Výsledok je potom taký, že krajina si žije svojim voľným pádom.
A o nastávajúcom riešení "parkovacej politiky" sa radšej nebudem ani rozpisovať. Je to totiž ďalší príklad toho, aké sme tupé ovce a necháme si sprosto zvyšovať dane pod honosným názvom parkovacej politiky, ktorá vlastne nič okrem spoplatnenia parkovania nevyrieši. Pritom sa budujú nové objekty po celom meste s chodníkmi o šírke 5m, kde by mohli byť vybudované parkovacie miesta. Potom sa tam aj tak trepú autá a aby sa im v tom zabránilo, tak sa osadzujú stĺpiky. Proste Kocúrkovo ako vyšité.
Pritom Rakúsko, kde by sa mali naši kompetentní chodiť učiť základy rozvoja máme tak blízko. Zostáva mi len konštatovať, že nedokážeme ani okopírovať zaužívané a vymyslené.