... lebo v tejto krajine má každý všetko na saláme, nad všetkým mávneme rukou, nič sa nerobí poriadne, a to by sme chceli mať životnú úroveň Nemcov.
Našim šéfom, čo to vedú stačí, že sa "preinvestuje" niekoľko miliónov.
Výsledok je potom taký, že krajina si žije svojim voľným pádom.
A o nastávajúcom riešení "parkovacej politiky" sa radšej nebudem ani rozpisovať. Je to totiž ďalší príklad toho, aké sme tupé ovce a necháme si sprosto zvyšovať dane pod honosným názvom parkovacej politiky, ktorá vlastne nič okrem spoplatnenia parkovania nevyrieši. Pritom sa budujú nové objekty po celom meste s chodníkmi o šírke 5m, kde by mohli byť vybudované parkovacie miesta. Potom sa tam aj tak trepú autá a aby sa im v tom zabránilo, tak sa osadzujú stĺpiky. Proste Kocúrkovo ako vyšité.
Pritom Rakúsko, kde by sa mali naši kompetentní chodiť učiť základy rozvoja máme tak blízko. Zostáva mi len konštatovať, že nedokážeme ani okopírovať zaužívané a vymyslené.
So zriaďovaním radarov obcami a meraním a vyberaním Mestapom by som nesúhlasil, s tým tu v ČR už máme skúsenosti - vedie to k nasekaniu nezmyselných obmedzení a meraní v týchto miestach miesto merania na priechodoch, pred školami a podobne.
Nadsenec na socialnej sieti je mila nadstavba. Pritom vsak nezabudnime zdoraznovat, co je hlavna funkcia dopravneho podniku: poskytovanie kvalitnej "offline" prepravy ludi v Bratislave. Sposobili vodici, ciste vozidla v dobrom technickom stave. Beh na dlhe trate!
Skúšali sa rôzne veci, ktoré bežne fungujú v zahraničí:
- úsekové radary,
- BUS pruh kamery,
- kamery na prejazd na červenú (semafor, priecestie),
- rožšírenie kompetencií ObP s možnosťou zriaďovania radarov a pokuty ako príjmu do rozpočtu obce.
A policajti by sa mohli hrať napr. s prednosťou na priechodoch alebo s nedávaním smeroviek na okružných križovatkách.
"Nemáme na to legislatívu, nemáme na to zariadenia a bolo by to nadlho a do konca volebného obdobia by sa to aj tak nestihlo". Bla bla bla....
ono a keby dáš elinám maximálne 65 či koľko je povolená tak by vodiči si mysleli že sú pomalý tak možno a preto sú zámerne eliny na max 50... a áno hlavne od Alexyho smerom Pri Kríži vedia niektorí pekne rozbehnúť alebo klesanie na Agátovú
Boli. Ak nejakým spôsobom zariadiš, aby sa tam dodržiavalo 50 km/h, tak nemám nič proti tomu, aby boli neriadené aj naďalej. Lebo keď sa tam nachádzam, čo síce nie je často ale predsa len pravidelne, tak som na Saratovskej s mojimi 53 km/h GPS scirocco - ďaleko najpomalší.
Prečo sa lvastne na Slovensku skoro vôbec nepoužíva úsekové meranie spolu s automatickým uplatňovaním objektívnej zodpovednosti?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto