To bol skôr ilustračný príklad (aj keď si myslím, že nijak katastrofický), niektorí odborníci určite majú v zálohe ďalších x možností, ako to vymyslieť.
Trakčné vedenie v Bratislave totiž nerastie ako huby po daždi.
V generely dopravy sa táto spojka nespomína.
Vo Vallovom pláne Bratislava áno, v kontexte nahradenia linky 32 trolejbusmi. No jedným dychom sa dodáva zlúčenie s linkou 204.
V júni 2017 zobralo zase mestské zastupiteľstvo materiál "Pilotný projekt nahradenia kĺbových autobusov za kĺbové trolejbusy s pomocným batériovým pohonom na vybraných linkách" kde sa spomína to isté, pričom odbočka SAV - HLST je výhľadová a jej realizácia bude závisieť od riešenia priestoru predstaničného námestia.
Neviem v akej fáze projektovej dokumentácie sa nachádza trať Dlhé diely - Patrónka, no viem, že sa skloňuje podstatne viac ako spojka SAV - HLST. A namiesto odpovede, čo teda navrhuješ v prípade, ak sa zatrolejuje Mlynská dolina skôr, ako sa spraví SAV-HLST mi dávaš mínusky a vkladáš do úst veci, ktoré som nepovedal.
No urcite je skvely napad tam poslat linku, ktora bude jazdit nahodne a rozbit interval s L205 (to chcem vidiet ako sa uzivi 15 minutovy spickovy interval na L3204).
Nehovoriac o tom, ze ta spojka, ked Vallo a team budu mat rozum, bude moct byt vyuzivana aj pre ine linky/dojazdy.
A kde máš garanciu, že sa tá spojka vybuduje skôr alebo spolu s trolejbusovou traťou na Dlhé Diely. Druhá otázka znie, čo v prípade, ak nie. Akú linku s akým trasovaním tam pošleš?
Mame dnes 2 typy tbus liniek - s nasobkovym intervalom bud 7,5 alebo 15 (33 a 210 neratam). Robit 12minutovy opatovne ti zase roztrieska system. A na Trnavskej ceste ani nevravim kde jazdia 61,63 s 15Min int. Len ta 39tka je stale kralovna , celotyzdenne 20min .
Jednoduche - vybudovat odbocku na Hlavnu stanicu. Najlacnejsie a najrychlejsie riesenie. Urcite rychlejsie ako vybudovat viac buspruhov, aby L3204 bola aspon nejak spolahliva.
A ked sa casom skutocne zacne preferovat MHD na cestach, tak kludne spojit (ale urcite nie s 15 min intervalom).
Poslat to cez Hrobonovu tiez nie je riesenie, kedze odstrihnes jednu velku M.C. od velkej nemocnice... A hnat potom ludi cez Sokolsku je hlupost (pre nizku kapacitu zastavky a nutnost ist cez velmi rusnu cestu + to je aspon extra 10 minut oproti dnesku) a posielat ich na 2 prestupy Zoo a Patronka atraktivite MHD pred autami neprida...
1) buď bude premávka trolejbusovej L32 v dnešnej trase nereálna z dôvodu chýbajúcej odbočky Pražská - HLST a teda bude potrebné ju poslať na najbližšie trolejusové obratisko, ktorým je Centrál, teda defacto dnešná trasa L64 alebo
2) bude premávka trolejbusovej L32 možná vďaka výstavbe chýbajúcej spojky a tým pádom bude možné aj L64 skrátiť a následne zlúčiť s L32, hoci podľa mňa je prejazd linky cez Račianske a Trnavské mýto oveľa väčšia pridaná hodnota hodná meśkania ako ukončenie linky na mieste, kam aj tak nikto pravidelne nechodí a nehovorím o tom, ako sa ľahko celý ľavý pruh a odbočenie na HLST upchá.
Stale to neriesi zapchy v Mlynskej doline, na Kramaroch, pri stanici, na Sancovej, pri Trnavskom myte a na Roznavskej v okoli Fresh marketu. Zaroven vytvoris linku, ktora bude velmi nachylna na vypadky a ktorej meskania v spicke budu bezne atakovat 15 minut.
3pa3ck3