Reply on: N/A #231035:
Ľudia dobiehajú na autobusy. Je možné sa k tomu postaviť tak, že je to ich problém. Ale je možné aj premýšľať, ako im to uľahčiť.To druhé sa volá prozákaznícky prístup a Tebou uvedený argument je jeho opakom.
To snad aj v DPB zvladnu
Ike
Najprv mal byt generel alebo PUM, ktorý definuje súčasný stav, predikcie a súčasne a budúce problémy. Definuje menšie projekty ako riešenia s minimálnym dopadom na ostatné oblasti verejnej politiky. Závery sú vstupom pre územný plán.
Ten definuje rozsiahlejšie projekty s dopadom na čele mesto a jeho verejnú politiku s možnosťami územnej a teda aj dopravnej stabilizácie.
Potom sa pripraví investičný plán kde sa urobí poradie projektov podľa priority, ktorá bude definovaná ako hodnota za peniaze, teda funkcia času, indikativnej ceny a kvantity dopadu na počet obyvateľov. Eventuálne sa môže urobiť no regret podmnozina a quick wins podmnozina. Každý projekt komplexný s odôvodnením a kpi na najbližších 5 až 10 rokov.
Problem je ze mame nejaké karty rozdané a musíme s nimi hrať. Napr generel bol slušný fail.