Reply on: Ike #231010:
A aky navrh? Vsetky su ZLE. Hlavnym problemom Bratislavy je neflexibilita pre chybajucich XY spojek u trolejbusov.Po Central by to bolo pekne, ale zbytocne (mozno v kontexte Filialky? Pochybujem...). Po Radiovu je to pre zapchy/chybajuce bus pruhy kravina, nech sa to snazite akokolvek zahrat, ze to je najlepsie riesenie (no nie je - okrem otazky ako s intervalom ta linka fakt nebude potom potrebovat CP - bude jazdit nahodne). K Nemocnici sv. Michala cez Hodzko je to fantasmagoria. Mliekarenska tiez nedava moc zmysel.
Vsetko co by sa mohlo akokolvek rozumne tocit cez centrum (na Hlavnu, Kollarovo, odbocka zo Stanice na Sulekovu, od Hradu na Sulekovu, Krizna/Karadzicova smer centrum, Saleziani, Zimak) neexistuje lebo nieco.
A co takeho hrozneho som ti do ust vlozil? Ze sa ma spojit 204 a 32 a musis poriesit zmenu intervalu lepsim ako 15 minut a ze to rozbije preklad s 205 a inymi linkami na Roznavskej?
Ike
Trakčné vedenie v Bratislave totiž nerastie ako huby po daždi.
V generely dopravy sa táto spojka nespomína.
Vo Vallovom pláne Bratislava áno, v kontexte nahradenia linky 32 trolejbusmi. No jedným dychom sa dodáva zlúčenie s linkou 204.
V júni 2017 zobralo zase mestské zastupiteľstvo materiál "Pilotný projekt nahradenia kĺbových autobusov za kĺbové trolejbusy s pomocným batériovým pohonom na vybraných linkách" kde sa spomína to isté, pričom odbočka SAV - HLST je výhľadová a jej realizácia bude závisieť od riešenia priestoru predstaničného námestia.
Neviem v akej fáze projektovej dokumentácie sa nachádza trať Dlhé diely - Patrónka, no viem, že sa skloňuje podstatne viac ako spojka SAV - HLST. A namiesto odpovede, čo teda navrhuješ v prípade, ak sa zatrolejuje Mlynská dolina skôr, ako sa spraví SAV-HLST mi dávaš mínusky a vkladáš do úst veci, ktoré som nepovedal.