Reply on: 810zssk #230587:
Až si sa z toho údivu celý pocikal...

Ale bavíme sa tu o cca 4-6 hodinách prevádzky každý týždeň. Mne je opakovane tvrdené že nie sú peniaze na oveľa užitočnejšie a menej nákaldné veci, tak predpokladám že to relevantná suma je.
Možno je problém v tom, že v Bratislave sú stále ľudia zvyknutí že nočné linky vlastne neexistujú a keď odišiel posledný spoj, už nejde nič. Je pravda, že v tom Brne sú všetky skupiny obyvateľov oveľa viac naučené že tie linky existujú (v Bratislave som napr. dôchodcu v nočáku asi ešte nevedil :)).
Ako som uviedol v prvom odstavci, doprava v ranných víkendových hodinách mi pripadá v Bratislave šialene predimenzovaná, reálne to na veľa linkách vozí vzduch. Tož som uvažoval čo s tým a prirodzene som si pomohol mojou "domovskou" prevádzkou, keďže tam MHD cestujem najviac a teda poznám miestne pomery. Som otvorený aj iným riešeniam
Veď už aj nosenie samotného mobilu so sebou vždy a všade je dosť otravné, tak načo ešte aj všemožné plastové kartičky?
aby aj mobil mohli nechať doma, ale tak spravme zatiaľ aspoň prvý krok k mobilu.)
Keby sa Bratislava pridala k týmto angloamerickým mestám ako ďalšia „priekopníčka“ v rámci MHD a Google Pay, aspoň by na seba mohli byť v DPB hrdí a ešte by sa to dalo chápať aj ako propagácia Bratislavy v zahraničí v rámci cestovného ruchu.
dns.mk
Mal som tam pokračovanie a síce, že L4 otočiť okolo Nám.Ľ.Štúra a Šafárikovho nám. s i=8/10/10//15
A dve "X" linky s i=6/8/8//15 a trasované takto
X6 ako skrátená pôvodná 6ka a 5ka od Molecovej cez tunel a točená ako 4ka