Reply on: S499.1023 #230005:
tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc
Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.
Peon
Našťastie po cca 25 minútach som to v aplikácii Masterpass našiel zmenené na "Platba bola zamietnutná". Neviem prečo bola zamietnutá (a až po toľkých minútach), lebo tá appka nemá vlastné limity pre platby kartou a moje v internetbankingu [suma aj počet platieb denne i mesačne] boli na tú platbu dostatočné. A mám najnovšiu verziu aplikácie Masterpass.
Tak som teda mohol platbu v eshope ZSSK vykonať ešte raz bez obavy, žeby mi to mohlo byť strhnuté 2-krát. Našťastie platobná brána ČSOB (resp. GP webpay) umožňuje aj platbu cez Google Pay, a preto som nemusel opisovať údaje z platobnej karty. Btw, v tej platobnej bráne sa nedá platobná karta uložiť pre ďalšie platby? Napr. eshop Alza to umožňuje, ale nepamätám si ktorú platobnú bránu používajú.
Predstavte si takýto problém (neúspešnú platbu cez Masterpass) pri kupovaní jednorazového lístka IDS BK zopár minút pred odchocom spoja...