Reply on: adriatic #230011:
Presne táto otázka ma napadla vo Viedni, kde mi na Sudtiroler Platz pre očami zdrhla súprava mesta, pričom sme zostali na nástupišti asi traja, a do 4 minút, kým prišla ďalšia, sa nástupište naplnilo tak, že sme slušne zapratali 8 vozňov. Taký koncentrovaný dopyt v BA nikde nie je.
Peon
Našťastie po cca 25 minútach som to v aplikácii Masterpass našiel zmenené na "Platba bola zamietnutná". Neviem prečo bola zamietnutá (a až po toľkých minútach), lebo tá appka nemá vlastné limity pre platby kartou a moje v internetbankingu [suma aj počet platieb denne i mesačne] boli na tú platbu dostatočné. A mám najnovšiu verziu aplikácie Masterpass.
Tak som teda mohol platbu v eshope ZSSK vykonať ešte raz bez obavy, žeby mi to mohlo byť strhnuté 2-krát. Našťastie platobná brána ČSOB (resp. GP webpay) umožňuje aj platbu cez Google Pay, a preto som nemusel opisovať údaje z platobnej karty. Btw, v tej platobnej bráne sa nedá platobná karta uložiť pre ďalšie platby? Napr. eshop Alza to umožňuje, ale nepamätám si ktorú platobnú bránu používajú.
Predstavte si takýto problém (neúspešnú platbu cez Masterpass) pri kupovaní jednorazového lístka IDS BK zopár minút pred odchocom spoja...