Reply on: Solider #230022:
Neviem či niekde na L9 nebehala jeden deň aj kachna. Aj dnes boli na L8.O to však nejde. Som rád , že po rokoch sa podarilo optimalizovať kapacitu na linkách. Čiže zrušenie prejazdov L6/9 , súpravy na L8 a aj L7.
No na trojičky nemáme zbytočne odstavené T6 vo vozovni. Tam sú už iba nepotrebné K2. No tie spájať ani nejde.
akela
tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc
Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.