Ako dlho ma prebiehat reko KV?
Aky pocet suprav ma byt po reko KV usetreny v dennej vyprave?
Je nove vedenie na cele s dekom dost velkou zarukou, ze vsetky polofungujuce preferencie zacnu fungovat aj realne?
Je mozne na Zahradnickej ušetriť 90s na kazdom spoji zmenou medzizastavkovych casov?
....
Neviem či niekde na L9 nebehala jeden deň aj kachna. Aj dnes boli na L8.
O to však nejde. Som rád , že po rokoch sa podarilo optimalizovať kapacitu na linkách. Čiže zrušenie prejazdov L6/9 , súpravy na L8 a aj L7.
No na trojičky nemáme zbytočne odstavené T6 vo vozovni. Tam sú už iba nepotrebné K2. No tie spájať ani nejde.
Tiež by som rád vedel, ako to chcú spájať, keď Krasňany nie sú schopné so svojím počtom T3/T6 vypraviť na všetky svoje poradia 5, 7, 8, 9 súpravy 2xT, tak čo tam budú vypravovať, keď budú mať znížený počet vlakov v dôsledku vzniku trojičiek.
Len aby to nedopadlo tak, že z 2x2 súprav urobia 1x3 s argumentom, že je kapacitnejší vlak, tak stačí aby chodil nie 1x8min ale už len 1x16min alebo obdobne
Ja teda električkám príliš nerozumiem, ale ak ma pamäť neklame, tak sa tu viackrát rozoberalo, že spriahnuť 2xK2S sa nedá kvôli absencii mnohočlena a 3xT6 potrebuje výnimku kvôli dĺžke súpravy...
Žasnem 2x sa to testovalo a v pohode. Kritické body sú dávno známe. Keď to navrhnem pár rokov dozadu, som šotocvok, idiot a podobne, laminátor by si tu už volačo našiel Ale keď navrhne vallo,, D3k0 nejak sa hneď prikloní. Ach jaj
Ale áno, akurát keď to zvládneme 3xT6 (48m), tak je načase oživiť šotosen 2xK2S (44m) kde by konečen hromada kačíc našla v BA využitie...
A ktoré z tých miest má porovnateľnú veľkosť, plochu , hustotu osídlenia a rozpočet s Bratislavou, ty samozvaný pseudoexpert? A čo do toho furt montuješ Kubáčka, ty zakomplexovaný idiot? Máš z neho nejakú traumu? Nezobral ťa v detstve do šotoklubu?
Presne táto otázka ma napadla vo Viedni, kde mi na Sudtiroler Platz pre očami zdrhla súprava mesta, pričom sme zostali na nástupišti asi traja, a do 4 minút, kým prišla ďalšia, sa nástupište naplnilo tak, že sme slušne zapratali 8 vozňov. Taký koncentrovaný dopyt v BA nikde nie je.
Zabúdaš na počet obyvateľov a hustotu osídlenia v tebou spomenutých mestách, Bratislavu môžeš porovnávať tak akurát s Brnom.
Inak, všetkým snílkom o metre, ktoré v Bratislave samozrejme netreba dávam tú istú otázku už niekoľko rokov - kde je podľa teba natoľko významný prepravný prúd cestujúcich, že sa oplatí budovať tunel podzemnej železnice s prepravnou kapacitou 1500-2000os. vo vlaku/90s, a nestačí tam električka s kapacitou 150-200os. vo vlaku/90s? Treba vybudovať nové a opraviť súčasné trate električky so zabezpečením preferencie voči cestnej doprave na radiále a odrazu zistíme, že tá električka dokáže dosiahnuť prepravnú rýchlosť metra, a za štvrtinovú cenu, navyše s postačujúcou prepravnou kapacitou...
tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc
Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.
adriatic
Inak, všetkým snílkom o metre, ktoré v Bratislave samozrejme netreba dávam tú istú otázku už niekoľko rokov - kde je podľa teba natoľko významný prepravný prúd cestujúcich, že sa oplatí budovať tunel podzemnej železnice s prepravnou kapacitou 1500-2000os. vo vlaku/90s, a nestačí tam električka s kapacitou 150-200os. vo vlaku/90s? Treba vybudovať nové a opraviť súčasné trate električky so zabezpečením preferencie voči cestnej doprave na radiále a odrazu zistíme, že tá električka dokáže dosiahnuť prepravnú rýchlosť metra, a za štvrtinovú cenu, navyše s postačujúcou prepravnou kapacitou...