Reply on: pista #22937:
Myslel som 10! nie 100. Treba rozlisit nad beznou obnovou trate na tu 120-ku a nad celkovou rekonstrukciou, kde sa trat musi pre nevyhovujuce smerove pomery viest neraz aj po novom zemnom telese. Doteraz su urobene useky Ba Raca-Sv.Jur a Cifer-Trnava ale tie boli nenarocne, robili sa na povodnom telese pritom na navazujucich staniciach sa ani nemaklo. Pre porovnanie, v Cechach modernizacia stanice zahrna komplexnu obnovu spodku aj zvrsku, peronizaciu, nove trakcne vedenie vcitane stoziarov, nove zabezpecovacie zariadenie, vyhybky v kolajovych spojkach medzi hlavnymi kolajami a na prve odbocne kolaje (tretiu a stvrtu stanicnu kolaj) pre rychlost do odbocky 80 km/h. To uz ano.
si
Re #22928 J: ja by som skor do vozidiel umiestnoval aj automaty na listky (pokial by ich bolo vo vozidlach dost, dali by sa kludne zrusit tie na uliciach a myslim ze vo vozoch by boli o nieco menej terorizovane vandalmi a bolo by ich mozne servisovat vzdy vo vozovni). V kazdom pripade by vsak 5 - 10 % nebolo velke terno, pretoze je vela vozov ktore robia kazdy den tu istu sluzbu a pochybujem ze by bezny cestujuci ktory ide rano vzdy o tom istom case do prace a popoludni domov mal chyt striehnut na to ci a kedy mu pojde voz s citackou...