Reply on: pista #22937:
Myslel som 10! nie 100. Treba rozlisit nad beznou obnovou trate na tu 120-ku a nad celkovou rekonstrukciou, kde sa trat musi pre nevyhovujuce smerove pomery viest neraz aj po novom zemnom telese. Doteraz su urobene useky Ba Raca-Sv.Jur a Cifer-Trnava ale tie boli nenarocne, robili sa na povodnom telese pritom na navazujucich staniciach sa ani nemaklo. Pre porovnanie, v Cechach modernizacia stanice zahrna komplexnu obnovu spodku aj zvrsku, peronizaciu, nove trakcne vedenie vcitane stoziarov, nove zabezpecovacie zariadenie, vyhybky v kolajovych spojkach medzi hlavnymi kolajami a na prve odbocne kolaje (tretiu a stvrtu stanicnu kolaj) pre rychlost do odbocky 80 km/h. To uz ano.
pista
Ale vazne, pozrel som si vsetky videa, ktore na stranke http://www.transrapid.de/en/ su a tazko som si vzychol, ked som si uvedomil, ze po rekonstrukcii slovenskych trati budu u nas vlaky jazdit "az" 160km/h.