Reply on: pista #22937:
Myslel som 10! nie 100. Treba rozlisit nad beznou obnovou trate na tu 120-ku a nad celkovou rekonstrukciou, kde sa trat musi pre nevyhovujuce smerove pomery viest neraz aj po novom zemnom telese. Doteraz su urobene useky Ba Raca-Sv.Jur a Cifer-Trnava ale tie boli nenarocne, robili sa na povodnom telese pritom na navazujucich staniciach sa ani nemaklo. Pre porovnanie, v Cechach modernizacia stanice zahrna komplexnu obnovu spodku aj zvrsku, peronizaciu, nove trakcne vedenie vcitane stoziarov, nove zabezpecovacie zariadenie, vyhybky v kolajovych spojkach medzi hlavnymi kolajami a na prve odbocne kolaje (tretiu a stvrtu stanicnu kolaj) pre rychlost do odbocky 80 km/h. To uz ano.
Neviem ako to mam vysvetlit... Je to na stanku DPB.
J
Čítačky kariet by som na automaty nedával (ten náš vandalizmus) ale dal by som ich do takých 8 až 10% vozidiel.
Re #22904 Fobust: Ja mám ešte lepšiu skúsenosť s Petržalským vodičom. Moja mam stratila OP v buse a ani o tom nevedela. Zrazu jej okolo ôsmej večer niekto volá na mobil. Bol to vodič, ktorí našiel OP a dal si tú námahu zistiť číslo mojej mami v Pomaranči. Spýtal sa či je to ona a že je na L90 a že o 20:43 bude na zastávke Budatínska, že podľa adresy by tam mala bývať a že keď chce tak si môže prísť pre OP na zastávku. Kto by nechcel a tak sme mu dali aspoň flašu vína. Tak takúto skúsenosť máme s vodičom 4. kolóny