Reply on: 810zssk #225130:
Pod toto sa podpisujem.A doplním, že Micka by obrovskú pridanú hodnotu nepriniesla. Bolo by to super, ale množstvo z úzkych miest, ktoré sa v súvislosti s Mickou spomínajú, by sa vyriešilo komplexnými opatreniami, ktoré by pomohli celej BA nie len Micke (napr. zákaz parkovania na chodníkoch, parkovacia politika, dopravné upokojenie).
Nemyslím si, že by sa z Micky spoločne s prevádzkou trolejbusou stalo príjemnejšie miesto. To je imho utópia. Dopravne problém nie je. V lete tam bola doprava vylúčená a kolapsy neboli. Ide o to, že tie chodníky sú úzke a nebola by to dvojička Obchodnej.
Absolútne súhlasím so Štefánikovou. A potenciál má aj Štefanovičova s Predstaničným. Len to by bolo na dlhšie lakte.
Úplné sci-fi (tu trocha uletím) by bolo aj zrušenie Sokolskej a vytvorenie obojsmernej komunikácie len pre MHD/PAD (dnešná zastávka) Sokolská - Hl. st. - F. Liszta, pričom by zastávka bola priamo pred vchodom do stanice. Autá by mali HLST zakázanú a najbližšie miesto, kde by sa mohli dostať by bol K+R pruh pre max 10 áut pri dnešnom autovlaku.
Ámos
A ak by Mickiewiczka a Ul.29.augusta po Špitálsku boli pre IAD uzatvorene a vytvorila sa pesia zona v podobe ako ju pozname z Mariahilfestrasse. Spolu s tymto https://www.archinfo.sk/diela/studentska-praca/flexibilne-mesto-obchodna-ulica-studentska-praca.html by to mohla byt šťavnata oblasť a druhé centrum Bratislavy.
Lenze na taketo prestavby mame zle spolocenske zriadenie ? Na toto treba totalitu ? ?