ahojte, mám na vás otázku či mám, alebo nemám podať sťažnosť na vodiča. Zažil som s ním pár nepríjemných situácii v priebehu 24 hodín.
- včera večer zastavil na zastávke Zochova ako tretie vozidlo, nechal vystúpiť ľudí. Zavrel dvere a odišiel, v čase keď pred sebou mal iný autobus, a teda ľudí, ktorí k nemu smerovali nechal na zastávke (ja a minimálne jedna staršia pani o palicke)
- dnes pri odchode zo zastávky Einsteinova nezavrel dvere a vyrazil s otvorenými, napadlo mu to asi po 25 metroch
- na nasledujúcej zastávke Kremnicka takmer nezastavil, napriek tomu že vystupujúci dopytove tlačidlo, zastavil až keď naňho skrikli. (A ešte im nepekne vynadal)
A celé to ma spoločného menovateľa, že v autobuse ma zo sebou priateľku, s ktorou sa počas jazdy baví.
- včera večer zastavil na zastávke Zochova ako tretie vozidlo, nechal vystúpiť ľudí. Zavrel dvere a odišiel, v čase keď pred sebou mal iný autobus, a teda ľudí, ktorí k nemu smerovali nechal na zastávke (ja a minimálne jedna staršia pani o palicke)
- dnes pri odchode zo zastávky Einsteinova nezavrel dvere a vyrazil s otvorenými, napadlo mu to asi po 25 metroch
- na nasledujúcej zastávke Kremnicka takmer nezastavil, napriek tomu že vystupujúci dopytove tlačidlo, zastavil až keď naňho skrikli. (A ešte im nepekne vynadal)
A celé to ma spoločného menovateľa, že v autobuse ma zo sebou priateľku, s ktorou sa počas jazdy baví.
810zssk
Ale vo vseobecnosti, najvacsi financny rozdiel o ktorom hovorime je v tom, ci budujeme komplet novu siet v celom meste, alebo len kratky mestsky usek. Pri "podzemnej elektricke" by sa vo vacsine mesta vyuzivala existujuca infrastruktura, pripadne nove elektrickove trate. Budoval by sa len jeden - dva tunely v centre mesta. Pri metre - novom systeme - by bolo potrebne vybudovat trate v ovela vacsej dlzke - prestava ze metro, ako samostatny system, bude jazdit napr. z Blumentalu k Mostu SNP je celkom bizarna, aby to davalo zmysel musela by ta trat pokracovat aj dalej.