Reply on: N/A #224845:
Ja som samozrejme nemyslel, že podjazd by mal byť presne tam, kde je dnes priecestie. Všeobecne podjazd pod 3-koľajnou traťou na spojnici konečná električiek - nákupné centrá. Samozrejme, že tam, ako uvádzate, pri Hornbachu by to bolo lepšie. Z autobusov by sa pri situovaní podjazdu bližšie k Astronomickej obchádzka týkala len a-67, prípadne skrátenia a-39. A autá - obchádzky sa vždy dajú urobiť.To druhé zúžené miesto pri dekanáte je aspoň riadené semafórmi, tam ku kolíziám až tak nedochádza. Čo sa vybúrania podchodu pre peších týka, je jasné, že nosné stĺpy by zostali, vybúrala by sa len tehlová výplň. Ak ide o nosný celý múr (čo pochybujem), dá sa urobiť len primerane široká diera a oceľová výstuž.
Mhr1
To že som proti metru (vzhľadom k jeho nereálnosti v bratislavských hospodárskych podmienkach), vôbec neznamená, že som proti tunelom! Ale mesto nie je schopné postaviť ani 50-100 m dlhý podjazd pod železnicou na Ivanskú - mohla by tam byť 4-prúdová cesta s električkou uprostred a električku by potom nebol žiadny problém potiahnuť až k nákupným centrám a prípadne na letisko. Ale ako povedal verejne primátor, priecestie na Ivanskej sa síce bude riešiť - ale úrovňovo. Nemáme teda ani na podjazd a niekto chce metro! Blúznenie by malo prestať.
Ešte za komančov sa postavil podchod na Trnavskom mýte. Prečo také čosi - a aj s električkou v podzemí - dávno nemáme? My chceme metro a nevieme vyriešiť ani túto nebezpečnú križovatku. Prečo sa nepredĺži električka z Hlavnej stanice tunelom na Patrónku, po Starej Dúbravskej a popod diaľnicu cez Záluhy do Dúbravky? Že na to nemáme? A na metro budeme mať? Je škoda, že takýmto anti-električkovým fanatikom a propagátorom nereálneho metra (ktorých väčšina z nás dobre pozná) dávajú médiá priestor, prijímajú ich starostovia...