Reply on: Viko #221457:
1) cize vacsia siet, znamena, ze za hodinu spravi vacsi pocet km? Wau, tak to som netusil. Cize keby ma BA 200km jednostopej trate, tak sa mohologizacia spravi za polovicu casu?2) a 3) je ten a ten isty argument. Ten ktory jediny som uznal
4) Nie nebudem. Nech si to plati vyrobca alebo objednavatel. Tak ako si ich bude platit pocas testu s cestujucimi. To uz nevadi, ze bude v Ziline? Aj tak by ludia z uradu mali chodit na pravidelne kontroly, nie?
5) akym sposobom homologizacia v Ziline obmedzuje hospodarsku sutaz. Ak plati co ste napisali, ze DPB bude na homologizacii ziskovy, znamena to, ze Zilina to musi vediet spravit lacnejsie - bez zisku + nizsi plat vodicov. Jedine, ze sa rata s tym, ze DPB to bude dotovat. A ak ano, tak je to trestny cin.
Nie som predpojaty voci nicomu. Som predpojaty voci svojvoli zamestnancov DPB. Akejkolvek.
A k rade na zaver? Preco by tisicky mali vadit menej ako miliony?
gejza
.... DPB a.s. môže realizovať diaľkovú linku do zahraničia, ale až potom, ako zabezpečí základnú obslužnosť Mesta, prípadne jeho blízkeho okolia .... z môjho pohľadu je prioritná obsluha Mesta, potom okolitých dedín v rámci Slovenska a ak ostane čas, prostriedky a kapacity, tak nech sa zaoberajú aj zahraničím