Po rokoch nečinnosti opäť prichádza doba predvolebná a s ňou i ďalšie oprášené nedotiahnuté nákladné projekty s mizerným pomerom náklady/význam ?
http://www.teraz.sk/regiony/zo-zlatych-pieskov-do-vajnor-elektricka/264783-clanok.html
Nasledovať bude predpokladám trolejbusová trať do TESCA Lamač
http://www.teraz.sk/regiony/zo-zlatych-pieskov-do-vajnor-elektricka/264783-clanok.html
Nasledovať bude predpokladám trolejbusová trať do TESCA Lamač
Ike
Určité má dpb zabezpečovať zakladnu dopravnú obsluznost. Ak chýbajú vodiči, tak linka do Hainburgu urcite nevynecha, dpb obetuje radšej verejný spoj ako komerčný. Je to rovnako nesprávne, ako keby zssk nemala rusnovodicov, ale radšej by vypravila ic v subehu s leo express ako lokalku do rajca.
Komerčná doprava by z pohľadu dpb mohla byť ok, keby vzťahy fungovali, ako majú, že mesto organizuje mhd a dpb dodá ľudské zdroje a infraštruktúru. Ale nie v situácii, keď je mesto bankomatom.