Po rokoch nečinnosti opäť prichádza doba predvolebná a s ňou i ďalšie oprášené nedotiahnuté nákladné projekty s mizerným pomerom náklady/význam ?
http://www.teraz.sk/regiony/zo-zlatych-pieskov-do-vajnor-elektricka/264783-clanok.html
Nasledovať bude predpokladám trolejbusová trať do TESCA Lamač
http://www.teraz.sk/regiony/zo-zlatych-pieskov-do-vajnor-elektricka/264783-clanok.html
Nasledovať bude predpokladám trolejbusová trať do TESCA Lamač
roman2
Ámos a spol. nevidím dôvod prečo by tu nemohli prebiehať homologizačné skúšky na nový model trolejbusu.Kde ste boli keď sa tu homologizovala 30Tr pre Banskú Bystricu? ? nechcem byť zlý,ale aj keď 30/31Tr nie je bohviečo buďte radi,že to tu je ? je to nízkopodlažné,klimatizované a ešte stále takmer nové (aj keď niektoré viac stoja ako jazdia),ale za posledné desaťročia je to to čo spĺňa normy 21.storočia nie jak vybúchané,hrdzavé 14/15Tr-ky,ktoré v hlavnom meste členského štátu EU už dávno nemali jazdiť.To,že asi nevydržia toľko koľko 14/15Tr je iná vec,ale taká je dnešná doba.Všetko sa dnes vyrába tak,aby to vydržalo minimum,aby spotrebitelia znovu kúpili nový výrobok ?
Obrátim list teraz ? zaujíma ma ako dopadol tender na BUSy,či sú už známi víťazi ?