Reply on: Petto #221463:
Odhliadnuc od toho, že aj keby sa náhodou zatrolejovala Mlynská Dolina, tak nemusí dôjsť nutne k spojeniu 32+204 (napr, z dôvodu, že negatíva tohto kroku neboli dostatočne komunikované...), nie som si istý, či by sa to vyjazdilo s dnešným počtom tbusov. Teda ak nerátam so 14 a 15Tr ...Záležať bude aj od toho, či sa 25Trky zgenerálkujú a teda či sa zvýši ich spoľahlivosť ...
Ámos
2) a 3) je ten a ten isty argument. Ten ktory jediny som uznal
4) Nie nebudem. Nech si to plati vyrobca alebo objednavatel. Tak ako si ich bude platit pocas testu s cestujucimi. To uz nevadi, ze bude v Ziline? Aj tak by ludia z uradu mali chodit na pravidelne kontroly, nie?
5) akym sposobom homologizacia v Ziline obmedzuje hospodarsku sutaz. Ak plati co ste napisali, ze DPB bude na homologizacii ziskovy, znamena to, ze Zilina to musi vediet spravit lacnejsie - bez zisku + nizsi plat vodicov. Jedine, ze sa rata s tym, ze DPB to bude dotovat. A ak ano, tak je to trestny cin.
Nie som predpojaty voci nicomu. Som predpojaty voci svojvoli zamestnancov DPB. Akejkolvek.
A k rade na zaver? Preco by tisicky mali vadit menej ako miliony?