Reply on: Sarko #22109:
SOR BN12 nepovazujem za macku vo vreci, nakolko so SOR B9.5 mame dobre skusenosti. Takze overena znacka. Najstarsie Bratislavske SORy su v celkom slusnom stave, lepsie ako Vrakosy B732 a B741. Pravda je aj fakt, ze tie autobusy nepremavaju take narvane, co urcite tiez ovplyvnuje technicky stav, ale v poslednom case sa vypravuju aj na zatezenejsie linky, napr. do Lamaca, tam byvaju uz aj plne. Osobne som za nakup SORov BN12 a ak sa osvedcia po pol roku prevadzky, nemam nic proti seriovym dodavkam, ale nie masovedodavky 100 kusov a podobne, ale pravidelne, povedzme kazdych 6 mesiacov dvadsat autobusov, aby nam vozovy park naraz nezostarol, ako tomu je v pripade Ikarusov radu 400. Osobne sa na ten SOR BN12 tesim, aj ked som bol zo zaciatku proti tomu, ale po zvazeni vsetkych mne dostupnych informacii som zmenil nazor. A vzdy je to lepsie ako Vrakosa alebo Shithnis.
Sarko
Myslím, že Tvoj príspevok som pochopil dosť jasne. Ja DPB 15m busy nenútim, ale zmysel a adekvátne využitie určite majú.
Či sa 18m SOR bude vyrábať alebo nie, je vedľajšie. Dôležitejšie je, že ešte neexistuje a byť DP, mačku vo vreci by som nekúpil.
Pozdĺžne sedadlá jednoznačne nie, sú nepraktické. A pochybujem o využiteľnosti podlahovej plochy vozidla, pretože ak sú tie sedadlá po jednom priečne a za sebou, je to to isté. V SORe BN 12 však ide o to, že pri otočení sedadiel by nebolo kam dať nohy, pretože potrebovali zabrať miesto...