COLOR: Veď už tie naše draky majú EURO 5, ktorá bude platiť po roku 2008 alebo 2010. Teraz si neviem spomenúť. A je predsa lepšie keď sú ekologickejšie.
A s celodennou výdržou som myslel na naše draky
bohužial. To je jedna z veľkých chýb K 732 CNG. No ale keď je s nimi taký problém, tak by ich mali dávať prednostne na špičkové poradia.
A s celodennou výdržou som myslel na naše draky

fobust
SOR BN12 nepovazujem za macku vo vreci, nakolko so SOR B9.5 mame dobre skusenosti. Takze overena znacka. Najstarsie Bratislavske SORy su v celkom slusnom stave, lepsie ako Vrakosy B732 a B741. Pravda je aj fakt, ze tie autobusy nepremavaju take narvane, co urcite tiez ovplyvnuje technicky stav, ale v poslednom case sa vypravuju aj na zatezenejsie linky, napr. do Lamaca, tam byvaju uz aj plne. Osobne som za nakup SORov BN12 a ak sa osvedcia po pol roku prevadzky, nemam nic proti seriovym dodavkam, ale nie masovedodavky 100 kusov a podobne, ale pravidelne, povedzme kazdych 6 mesiacov dvadsat autobusov, aby nam vozovy park naraz nezostarol, ako tomu je v pripade Ikarusov radu 400. Osobne sa na ten SOR BN12 tesim, aj ked som bol zo zaciatku proti tomu, ale po zvazeni vsetkych mne dostupnych informacii som zmenil nazor. A vzdy je to lepsie ako Vrakosa alebo Shithnis.