Reply on: Mike #219116:
Tých, čo pracujú na Vajnorskej pri Poluse, by efektívnejšie dopravila električka v predĺžení Tomášikovej ulice, pričom na ŽST Vinohrady zastavujú aj rýchliky a teda sa tam premelie väčší počet cestujúcich. Tým, čo pracujú v okolí Jurajovho dvora, by pomohla železničná zastávka pri Sahare, vzdialená od električkovej zastávky 300 metrov, čo je stále efektívnejšie a lacnejšie riešenie, ako postaviť 2 km novej električkovej trate „nikam“. Pokiaľ ide o Bory, tak podľa mňa si správne naznačil, že počet pracovných príležitostí v Dúbravke nie je taký významný, aby bolo potrebné predlžovať električku, keďže tento vzťah by obslúžili aj autobusy v súčasnom intervale (predĺženie až k trati si viem predstaviť možno vtedy, ak by sa budovala Vozovňa Dúbravčice).
david1
Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.