Reply on: Doprava.Dolava #218171:
Môžem ti dať jdden divoký, ale reálny príklad z Belgicka: nosná linka 1 napájajúca predmestia Monsu. Narátal som spolu 11 (!) konečných a veru si nespomínam, že by ASPOŇ RAZ niekto zmätkoval, kam sa vezie. A to nemajú ani inverzné nápisy, ani doplnkové písmená k číslu linky, ba naopak - vyskytnú sa zverstvá typu "Saint-Ghislain Rue du Sas" napchaté do jedného riadku tak, že aj zdravý človek vidí z diaľky len rad slížov. Je to o zvyku - keď ti v meste jazdí linka 1 s 11 konečnými, 2 s šiestimi, 82 s dvanástimi atď., displej proste čítaš automaticky.
Rozhodne nevravím, že taký systém je dobrý, ale problémy L80 či zlúčenej 31/39 a 83/84 sú proti tomu úplne malicherné. Bohužiaľ, ak sa niekto nie je ochotný opýtať spolucestujúcich na číslo či trasu, ani cestovať s rezervou ak má sklony zle nastupovať, tak mu niet pomoci bez ohľadu na linkové vedenie.
Viko
Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.
Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.