Reply on: MatejBA #218175:
Zase si tvrdíš svoje...myslíš si že keď tam tie spoje jazdili kedysi už vtedy boli zbytočné???!!!Mám jednoducho pravdu že tie varianty dneška sú pomalšie...Efektivita MHD v BA nula bodov...bolo to robene zámerne...viac spotrebuje lístkov...
Viko
Holíčska - Čiližská 68+202, prestup pri bývalom Gumone.
Vyšehradská-Astronomická 93+9, prestup na Zochovej.
Nechceš si konečne začať overovať veci, kým niečo tresneš??? (a že ja trepem dve na tri...)
Spomienkový optimizmus je krásny jav, ale čo z toho, keď tie linky jazdili absolútne bez intervalu, duplovali sa, bolo ich milión a kým si prečítal všetky CP na zastávke tak si aj zabudol, čo ti kedy ide?
97 ti jedinú ako tak uznám, 86 po zavretí Matadorky vcelku stratila zmysel, 90 by bola len za cenu oslabenia 93, 59 je vynechávaním Zochovej a račianskými zápchami úplne zbytočnou, 89 by neviem akú klientelu mala, 81 nie je tiež žiadna veľká strata (a ak spomienky neklamú, ráno to bola linka, do ktorej sa spoľahlivo dalo pohodlne zmestiť).
A ešte k tomu, čo si na mňa reagoval predtým:
Čo? Čo? ČO? Električka je pomalšia než metro, tak zaveďme autobusy pomalšie než električka?
Cesty sa zázračne neuvoľnia vytvorením expresov, takže jazdné doby z 90.rokov už nedosiahneme. A v sedle je tiež prínos otázny - ak to bude chodiť poriedko a ušetrím 4 minúty (83 vs. 92/192 Technopol-Patrónka), tak sa mi neoplatí čakať na rýchlejší.
Expres má význam pre periférie typu DNV, kde je jedinou nosnou linkou. Až keď budú všetky linky primerane rýchle, dostatočne husté, vozy viditeľne čisté a udržiavané, zastávky príjemné a problémy na trase operatívne odstraňované, tak sa môžme baviť o tom, či celoplošné zexpresnenie vybraných spojov liniek je to, čo nám chýba ku šťastiu. Ale myslím, že by sa ti nepáčilo, keby štvrtina spojov L80 bola zrýchlená, lebo by to prinieslo nerovnomernejšie obsadenie, dlhšie čakanie v neuzlových zastávkach a menej prehľadnosti.