Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Doprava.Dolava #218160:
Pred pár rokmi ale jazdila dnešná 192 v trase Vojenská nemocnica - Dostihová dráha a s číslom 92, takže mala rovnaké číslo, ako dlhá 92 z VW na Dolnozemskú.

Inak, vysvetli mi, keď je človek slabo vidiaci až tak, že nerozlíši veľký nápis Kopčany od dvojriadkového nápisu Údernícka kúpalisko (resp. Cintorín Petržalka), myslíš si, že by rýchlejšie a jednoduchšie rozlíšil čísla 80 a 180 (prípadne 80 a 81)?
Reply on: Viko #218159:
Linka 92 a 192 je rozdiel...trepeš dve na tri
Reply on: Doprava.Dolava #218156:
Mozme, ta trasa je 100% rovnaka. Ani v metre nie je iks paralelnych liniek na jednej vetve len preto, ze maju pasmovu premavku. Zvlastne, ze ta nevykotilo uz vtedy, ked 92 mala v spicke a sedle obe konecne rozdielne...

Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.


Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.
Reply on: Doprava.Dolava #218156:
1.) Hystericky zachvat ohladom linkovania ta chyta 11 rokov po zmene
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez 🙂
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?
Reply on: 810zssk #218155:
Mne sa nezda, ze by tam bolo tolko miesta, aby sa medzi kolajovou dilataciou a rohom zahrady Umeleckej besedy dal spravit pohodlny obluk, a keby aj ano, je otazne co s rampou samotnou - obojsmerna trat + chodnik + cyklotrasa sa tam za sucasnych podmienok nevojde, vlavo je vzrastla zelen a vpravo areal ministerstva takze rozsirenie tiez nebude lahke.

V principe, kam by vlastne ta trat isla? Ak ma ist az k Eurovei 2, tocit ju spat k Twin city by nebolo velmi efektivne...
Reply on: Mike #218146:
Potom môžme zlúčiť dokopy ak L31+L39 veď skoro celú trasu majú rovnakú...veď si cestujúci pozrie kam ide...spoj...Úplná krátkozrakosť ľudia!!!V roku 2005 úplne dovrzali všetko čo bolo ešte dobre...Treba prestupovať niekedy aj 3-4 krat.To je správne že?
Reply on: MatejBA #218149:
Vsak po tej rampe co tam dodnes zostala.
Reply on: Doprava.Dolava #218145:
dobrych par rokov. Namiesto kritizovania a pisania hluposti sa stacilo pozriet na CP a potom komentovat.
Reply on: S499.1023 #218152:
No to neni, ale to neznamena, ze tam na to nie je priestor, aby sa vyboduvalo riesenie, ktore bude zjazdne aj pre elektricku.
Reply on: piggee #218151:
Pretože tam už nie je tan železničný most cez Pribinovu ani železničná časť mosta.
Reply on: MatejBA #218149:
Ked tadial dokazal chodit vlak, preco by to nemalo byt realizovatelne pre elektricku? 😉
Ďalšia konkurencia sa dnes spúšťa ?
www.taxify.eu
Reply on: 810zssk #218148:
Len otazka, kde tam urobis odbocku - na Safku (krizovatka) miesto nie je a neviem ci cez najazd na Pribinovu to pojde 🙂
Reply on: MatejBA #218143:
Ano, ak by sa stavala trat zo Safka smerom na Twin City, tak by urcite malo zmysel zobojsmernit Vajanskeho. Ale ani Petrzalka by nebola zla.
Zastávka Karpatská smer Račianske mýto, pripravujú základy na nový prístrešok/presun pôvodného, vie niekto viac?
Oznacnik presunutý asi 30 metrov proti smeru, šoféri zastavujú kde sa im chce a kde je menej ľudí, nerobím si srandu, dávajte si pozor.
Reply on: Doprava.Dolava #218145:
V rannej špičke je od cca 6:30 do cca 8:00 interval 4 minúty.
Reply on: MatejBA #218144:
Od kedy je na L80 4 minútový interval???pokiaľ viem je tam 7-8 minút medzi spojmi.
Reply on: Doprava.Dolava #218140:
Minuly tyzden Stvrtok okolo 15:15 smer Kremnicka zo Zochovej a 16:00 opacny smer som v pohode cestoval v L80 (ak to ma byt "plny" 12 metrovy voz, tak ani nelez do L32 ked pride Tedom).

Tento tyzden v Pondelok 8:45 a 9:30 (ten isty smer) som si uz aj sadol.

Vazne chces tvrdit, ze 4 minutovy ranny interval a 7,5 minutovy poobedny je malo? Pretoze casto jazdim L80 zo Zochovej casto a stalo sa len 1 (slovom raz), ze som nemohol nastupit 🙂
Reply on: 810zssk #218135:
"Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?"

Osobne si myslim, ze ak to budu robit, najrealnejsie je dvojka na Sturovu a od Mosta SNP priamy smer 🙂 (alebo mozno by bol konecne dobry dovod z obojsmernit Vajanskeho)
Reply on: Petto #218120:
To je buď zrakovo postihnutý vysokoškolák alebo vysokoškolák - študent Špeciálnej vysokej školy (napr. tej v Pezinku).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.