Mozme, ta trasa je 100% rovnaka. Ani v metre nie je iks paralelnych liniek na jednej vetve len preto, ze maju pasmovu premavku. Zvlastne, ze ta nevykotilo uz vtedy, ked 92 mala v spicke a sedle obe konecne rozdielne...
Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.
Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.
1.) Hystericky zachvat ohladom linkovania ta chyta 11 rokov po zmene
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?
Mne sa nezda, ze by tam bolo tolko miesta, aby sa medzi kolajovou dilataciou a rohom zahrady Umeleckej besedy dal spravit pohodlny obluk, a keby aj ano, je otazne co s rampou samotnou - obojsmerna trat + chodnik + cyklotrasa sa tam za sucasnych podmienok nevojde, vlavo je vzrastla zelen a vpravo areal ministerstva takze rozsirenie tiez nebude lahke.
V principe, kam by vlastne ta trat isla? Ak ma ist az k Eurovei 2, tocit ju spat k Twin city by nebolo velmi efektivne...
Potom môžme zlúčiť dokopy ak L31+L39 veď skoro celú trasu majú rovnakú...veď si cestujúci pozrie kam ide...spoj...Úplná krátkozrakosť ľudia!!!V roku 2005 úplne dovrzali všetko čo bolo ešte dobre...Treba prestupovať niekedy aj 3-4 krat.To je správne že?
Zastávka Karpatská smer Račianske mýto, pripravujú základy na nový prístrešok/presun pôvodného, vie niekto viac?
Oznacnik presunutý asi 30 metrov proti smeru, šoféri zastavujú kde sa im chce a kde je menej ľudí, nerobím si srandu, dávajte si pozor.
Minuly tyzden Stvrtok okolo 15:15 smer Kremnicka zo Zochovej a 16:00 opacny smer som v pohode cestoval v L80 (ak to ma byt "plny" 12 metrovy voz, tak ani nelez do L32 ked pride Tedom).
Tento tyzden v Pondelok 8:45 a 9:30 (ten isty smer) som si uz aj sadol.
Vazne chces tvrdit, ze 4 minutovy ranny interval a 7,5 minutovy poobedny je malo? Pretoze casto jazdim L80 zo Zochovej casto a stalo sa len 1 (slovom raz), ze som nemohol nastupit
"Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?"
Osobne si myslim, ze ak to budu robit, najrealnejsie je dvojka na Sturovu a od Mosta SNP priamy smer (alebo mozno by bol konecne dobry dovod z obojsmernit Vajanskeho)
Doprava.Dolava