Reply on: Doprava.Dolava #218171:
Môžem ti dať jdden divoký, ale reálny príklad z Belgicka: nosná linka 1 napájajúca predmestia Monsu. Narátal som spolu 11 (!) konečných a veru si nespomínam, že by ASPOŇ RAZ niekto zmätkoval, kam sa vezie. A to nemajú ani inverzné nápisy, ani doplnkové písmená k číslu linky, ba naopak - vyskytnú sa zverstvá typu "Saint-Ghislain Rue du Sas" napchaté do jedného riadku tak, že aj zdravý človek vidí z diaľky len rad slížov. Je to o zvyku - keď ti v meste jazdí linka 1 s 11 konečnými, 2 s šiestimi, 82 s dvanástimi atď., displej proste čítaš automaticky.
Rozhodne nevravím, že taký systém je dobrý, ale problémy L80 či zlúčenej 31/39 a 83/84 sú proti tomu úplne malicherné. Bohužiaľ, ak sa niekto nie je ochotný opýtať spolucestujúcich na číslo či trasu, ani cestovať s rezervou ak má sklony zle nastupovať, tak mu niet pomoci bez ohľadu na linkové vedenie.
MatejBA
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?