Okrem iného z Jelačičovej je veľmi blízka pešia dostupnosť na Trnavské, Záhradnícku či Miletičovu. Ak by chodila L31 až k ST Aréne, tak by si vytvoril pretup na L205, L212 a L68. Čiže cestujúci by mali viac možností ako teraz. Ak by chodila len na Jelačičku, tak nové prestupy nevytvoríš a ver, že by bola L31 plnšia na zimák ako na Jelačičku. Aj pri hokejových zápasoch by to bolo dobré.
Ale veď Combino je aj 38 či 39 metrové nie? No to je jedno, ale do budúcnosti by bolo dobré pouvažovať, či by nestálo za to, kupovať nové eliny na linky a tie vždy prerobiť pre prevádzku dlhších elín.
Sarko
Trufam si povedat, ze nie vsetky zastavky bude treba prerabat. Staci iba tie, kam 3xT3 (3xT6) nevojde.
Vidis, takze dobrym adeptom na 3xT by bola napr. taka L9. Ak by sa na tejto linke zvysoval napor a nebolo by mozne urobit interval kratsi ako 4 min., tak by sa nasadili 3xT. Jednalo by sa iba o obmedzeny pocet takychto suprav a som presvedceny, ze na ukor skracovania intervalu na danej linke by skapacitnenie spojov pretazeniu trati skor pomohlo, nez uskodilo.
Co sa tyka zastavok, pri tejto uvahe uz mozme vysledovat zastavky len v useku tejto linke. A ja sa pytam, kolko je na trase prazskej L9 zastavok kratsich ako 45m, kam by sa 3xT nevosla???