Fíha, ono je to kvôli tým prejazdom z linky 3 na linku 1 a opačne ešte zložitejšie ako som si myslel. ?
To počas celého dňa (PO - NE) takto vozidlá VŽDY prejazdujú? Ak áno, tak je to aj v praxi tak ako píšeš v príklade, že linka 3 ide z Rače do Petržalky vždy vpredu kabínou A a vďaka prejazdu na linku 1 a potom znova na linku 3 ide aj do Rače vždy vpredu kabínou A?
Ak prejazdujú iba niektoré spoje, tak to potom cestujúci nemá šancu zistiť kedy sa má trepať s kočíkom / bicyklom / vozíkom dopredu a kedy dozadu vozidla. ? To môže mať za následok zdržanie vozidla a vyvolať konflikt s vodičom električky...
No a miesto na kočíky je pri 1. alebo 2. dverách vpredu pri kabíne A?
Žiaľ, ja som nedostal dar analytického myslenia, preto niektoré veci chápem pomalšie. ? Vďaka vám som však už o trošku múdrejší. ?
Aha, áno. ? Vďaka aj ostatným za odpovede. Tak to je potom ale zaujímavá "lotéria" pre matky s kočíkmi, vozíčkarov aj bicyklistov, že či majú pred cestovaním napr. linkou 3 z Rače do centra sa postaviť na nástupišti k prvým / druhým dverám alebo až k posledným / predposledným... ? Veď obojsmerky NEMAJÚ miesto pre kočíky / vozíky / bicykle v strede vozidla, však?
Hmm tak to potom aj tá 6-ka keď jazdila do Dúbravky, to som mal asi ja vždy iba šťastie, že od Mosta SNP išla vždy rovnakou kabínou dopredu. ?
Vsak uvazuj - ak ide 30Tcko na linke 3-1-3 s uvratou v Petrzalke, tak na L3 aj L1 bude jazdit rovnakou kabinou Z Race pojde napriklad Ackom L3, v Petrzalke sa otoci na Bcko L1, odtial pride ako Bcko L1 a otoci sa a pojde Ackom L3 do Race
Logika hovorí, keď je na jednej strane úvraťová konečná a na druhej klasické obratisko, tak asi ťažko pôjde jedným smerom vždy v rovnakej pozícii A-B. Keď príde na úvraťové vpredu A tak sa vracia naspäť vpredu B. Na klasickom obratisku ale predsa pokračuje stále tou istou kabínou smerom dopredu.?
Ako by si to pravidlo chcel dodržať, keď v Rači sa električka vždy otočí, ale v Petržalke zmení smer?
Čo sa týka prepravy bicyklov, kočíkov, psov a čojaviemčohoešte, to je taký problém dať k príslušným dverám nálepku s piktogramom?
Hmm a existuje pravidlo, že "obojsmerka" na linke 3 ide z Petržalky do Rače vždy rovnako usporiadaná (napr. kabína A vpredu, kabína B vzadu) a v opačnom smere naopak? Pri linke 1 je to ako? A ak naozaj je také pravidlo, dodržiava sa v praxi?
Pamätám si, že keď linka 6 niektoré leto dočasne jazdila do Dúbravky, tak práve v tom smere boli dve sedadlá vedľa seba pri tyči v nízkopodlažnej časti pri posledných dverách proti smeru jazdy. Tam je kabína A alebo B?
Bicykle teda bližšie ku ktorej kabíne môžu byť prepravované? Rád by som totiž poradil niekomu občas cestujúcemu s bicyklom z Rače do centra [a aj v opačnom smere], že kam má nastúpiť s bicyklom, ale sám som z toho zmätený...
A pri tých jednosmerných nízkopodlažných električkách je miesto pre bicykle pri prvých alebo druhých dverách pri vodičovi?
N47 dnes s pozehnanim dispecera zdrhla pred N53 z hodzka. Skvelá práca. O tom, že prišla označená ako N72 a identifikáciu zmenila po otvorení dverí nekomentujem. Rovnako ako čistotu 15Tr-už sú to oficiálne dobytcaky??
ak niekto mlati po vozidle, tak ho nemas ako potiahnut za sebou, taky je bezpecne mimo dveri. okrem toho dnes uz s vynimkou plynovych karos nejazdi nic, co by sa pohlo, ak nie su zatvorene dvere. a na kamerovy sytem by som sa nespoliehal, kedze nikto netusi ako su nastavene kamery a co vlastne snimaju
Nejako sa neviem dopátrať informácie: V tých obojsmerných električkách sa ktorými dverami nastupuje s bicyklom? Prvými, druhými, resp. keď ide v opačnom smere tak poslednými alebo predposlednými? Je na nich obrázok kočíka alebo bicykla?
Čo čakáč od Petržalských malomeštiakov pozliezaných zo všetkých možných dolín a kútov v rámci Banana republic aka Slovenskóóó... ?! Pochvala pre vodičov, že ľuďom nepodliehajú v tejto "akožeohladuplnosti". Hlavne u električiek... Nepolaviť!
No len potom aby z toho nemal problém vodič. ? Aspoň, že niektoré novšie vozidlá sú už vybavené kamerovým systémom, takže by sa to snáď dalo objektívne vyšetriť...
Zochova 7:23 mal ist... zvysne udaje uz su podtym... bolo 7:19 a este si hovorim mam cas vsak snad nepojde skor a to som uz pomaly diel.do.podchodu aby som sa dostal na zastavku..
Optimalne by bolo konecne upratat tento bordel s CP co v DPB panuje, ale kym to nie je, preco DPB nepristupi k tomu ze pocas jazdy spoja sa jazdna doba lamat nebude?
Co je to za novy fenomen buchat do autobusov/elektriciek ak ludia nestihnu dobehnut na zastavku a vodic uz rozbehnuty im neotvori dvere? Vcera som videl ako to dvaja ludia nezavisle od seba urobili v Petrzalke na zastavke elektricky. Vodic uz rozbehnuty smerom do mesta pri tpd a typek pribehne a s vetou co si nezastavil ty k.. buchne do elektricky. Potom zasa v opacnom smere na Jungmannovej to iste pribehne nejaky chlap tesne ked uz vodic zavrel dvere a ked sa elektricka rozbehne buchne do dveri. Dnes zasa na 212 podobny scenar. Normalne pozeram, ze co je tym ludom dneska?
Na cp.sk je to isté, čo aj na zastávkovom CP - odchod 18:52. Na imhd je to isté, čo vo vodičovom palubáku - 18:54. Toto je ten lepší prípad, že cestujúcemu spoj neujde.
Chyba je v tom, že zastávkové CP sú generované iným softvérom ako CP do palubákov. A konkrétne táto chyba je už dlhodobá a vzniká pri odchodoch, ktoré počas trasy idú cez čas, kedy sa láme chronometráž. (Teda 5:00, 6:30, 19:00, 21:00). Kým jeden soft vie ísť časť trasy v chronometráži "a" a inú časť trasy v chronometráži "b", druhý soft vie ísť iba celú trasu v jednej chronometráži a nevie si ju zmewniť uprosterd trasy. Avšak údajne sú aj rozdiely v odchodoch počas dňa, kedy sa neláme chronometráž.
A potom chyba môže nastať aj u vylepovača, kedy vylepí omylom CP z inej zastávky, ako má (každý je omylný). A cestujúci pozerá iba odchod (ak trafí správne umiestnenie stĺpca prázdniny verzus víkend ? ) a nenapadne mu, že ten odchod je ale z "nesprávnej" zastávky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023