Reply on: Peon #215797:
A kde si vlastne nadobudol pocit ze s kocikom sa nastupuje na roznych koncoch vozidla podla toho kde je kabina? Nenastupuje sa vzdy vpredu?Prejazdy su na vsetkych spojoch pocas vikendov.
Ak áno, tak je to aj v praxi tak ako píšeš v príklade, že linka 3 ide z Rače do Petržalky vždy vpredu kabínou A a vďaka prejazdu na linku 1 a potom znova na linku 3 ide aj do Rače vždy vpredu kabínou A?
Z Race pojde napriklad Ackom L3, v Petrzalke sa otoci na Bcko L1, odtial pride ako Bcko L1 a otoci sa a pojde Ackom L3 do Race
Mike
https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/208/smer/Stare-Mesto-Sulekova/zastavka/Mliekarenska/943718630445
http://cp.atlas.sk/bratislava/zcp/?date=23.7.2016+So&l=Bus+208&f=Mliek%C3%A1rensk%C3%A1&t=%C5%A0ulekova&wholeweek=true&ttn=MDBaSk&submit=true
Na cp.sk je to isté, čo aj na zastávkovom CP - odchod 18:52. Na imhd je to isté, čo vo vodičovom palubáku - 18:54. Toto je ten lepší prípad, že cestujúcemu spoj neujde.
Chyba je v tom, že zastávkové CP sú generované iným softvérom ako CP do palubákov. A konkrétne táto chyba je už dlhodobá a vzniká pri odchodoch, ktoré počas trasy idú cez čas, kedy sa láme chronometráž. (Teda 5:00, 6:30, 19:00, 21:00). Kým jeden soft vie ísť časť trasy v chronometráži "a" a inú časť trasy v chronometráži "b", druhý soft vie ísť iba celú trasu v jednej chronometráži a nevie si ju zmewniť uprosterd trasy. Avšak údajne sú aj rozdiely v odchodoch počas dňa, kedy sa neláme chronometráž.
A potom chyba môže nastať aj u vylepovača, kedy vylepí omylom CP z inej zastávky, ako má (každý je omylný). A cestujúci pozerá iba odchod (ak trafí správne umiestnenie stĺpca prázdniny verzus víkend ? ) a nenapadne mu, že ten odchod je ale z "nesprávnej" zastávky...