Reply on: N/A #214918:
Samozrejme, že ľudia budú vždy proti zmenám. Aké je populárne nadávať na euro a nostalgicky spomínať na koruny. Keď prišli nové cestovné lístky, tiež nadávali. Ľudia len nadávajú a nadávajú, vlastne je jedno, či niečo robíš alebo nerobíš nič, ľudia ti budú aj tak nadávať. 
"Spravil by som znova reorganizáciu celej MHD aj s nočnou lebo je to chaos"
S týmto nemám problém sa stotožniť, určite sú potrebné komplexné zmeny, a nielen v prípade MHD, ale aj železníc a celkovo dopravy ako takej v BA.
Mirtschi
V Bratislave sa trojvozňové súpravy len skúšali a to z vozňov T6, či aj niekedy z T3, to neviem.
Skôr si myslím, že by asi skôr v Bratislave mali to problém utiahnúť meniarne, neviem či je bratislavská sieť na to stavaná. Ďalšia vec, či by to nebolo aj po väčšinu dňa zbytočné, také dlhé súpravy, uživili by sa akurát tak možno v špičke na dúbravskej a račianskej radiále. Už v Bratislave nežijem, tak neviem posúdiť ako sú tam klasické súpravy 2xT3/T6 plné. Viem, že v Dopravný podnik města Brna zaviedol také dlhé súpravy z dvoch vozňov Vario LF2 na linke 1, kde už sa nedal moc zhusťovať interval a kapacita 30m súprav nepostačovala. Už sa tam však od toho upustilo a momentalne prevádzkujú niečo kratšie súpravy Vario LF2 + Vario LF1.
V Nemecku boli bežné 45m dlhé súpravy zložené vozňov Tatra. Nešlo však o 3xT3 / T4 (typ T4 má na rozdiel od vozňa T3 užšiu vozňovú skriňu), ale o 2xT3 / T4 + vlečný vozeň B3 / B4 vzhľadovo zhodný z vozňami T, akurát bez stanovišťa vodiča.