Reply on: Ike #213601:
No tipoval by som, že to mohol byť jeden z dôvodov prečo sa ten projekt presunul z blízkej do abstraktnej budúcnosti. Nová tbus trať Hroboňova = prestup naviac (a v prípade cestovania na hlst to boli dva prestupy naviac ; - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôv. stavu (dosiahla v rámci predvolebnej kampane až Rosová)
Nová tbus trať Patrónka = prestup naviac - nespokojní cestujúci, vypisujú petície za obnovenie pôvodného stavu
A v prípade trolejovania 63 by bol efekt asi rovnaký... okrem toho tu by sa dosiahlo ešte mierne spomalenie pravdepodobným zastavovaním tbusu 63 na Dubovej, Sokolskej a Karpatskej..
forester
Jeden bude spokojný že chytil spoj a druhý že nestihol prestup a nikdy nebude 100% ludí uspokojených.Každý kto robí v doprave by to mal chápať lebo aj on keď ode svojím autom nepríde domov vždy v rovnakom čase.
Ludia však budte kritický aj sami na seba tak ako na vodičov.Aj vo vašom fachu sa nájdu veci ktoré nie sú dokonalé.
Čo je ale zarážajúce od 810zssk keď konštatuje že to treba dať vodičovi vyžrať s sťažovať si na neho.Čo ti prešiel po nohe alebo ťa privrel medzi dvere?Ani jedno ani druhé iba si nestihol prestup alebo svoj spoj.Hovorím no a čo, čo je to v pomere 1000:1?Treba tu vodiča naozaj utopiť v lyžičke vody?Tak naozaj podaktorý nemáte úroveň ani kultúru.Ten šofér pracuje v strese mstského chaosu 10-12 hodín kde absentujú BUS pruhy a priorita MHD v prednosti v jazde čo v Budapešti ani Prahe nexistuje.Je zodpovedný za vašu bezpečnosť aby vás doviezol do ciela bez úhony na zdraví a či to bude o 2 minúty neskôr na tom predsa prd záleží.
Áno personálne obsadenie je niekedy žalostné,vidíme rôzne situácie kedy sa vodič nezachová profesionálne ale prečo to tak je prečo súdnictvo, polícia... je skorumpované a neplní si svoje povinnosti.Začnite od hora a potom pranierujte vodiča ktorý tú prácu vykonáva za zlomok mzdy hore napísaných profesii.
Koniec románu.How