Reply on: Ámos #212046:
Nulove zas nie. Ja to v Brne pouzivam ked mam niekde ostry prestup (po zohladneni meskania je na prestup 0-1 minuta) - vtedy zavazi kazdy jeden semafor kde voz chyti zelenu/cervenu v poslednom medzizastavkovom useku. A vdaka tym datam viem ci prestup skusat, alebo ist na ine nastupiste (pripadne povodnym spojom dalej a skusit prestup inde). Akosi sa ale kazdy zabuda opytat ci ma vobec DPB vhodne data..
Peon
Áno, práve preto sa tomu čudujem. Keď platí, že dva lístky IDS (PCL 100+101 a JCL 510+520) sa nenadväzujú v zastávke [kde vlastne nadväzujú?], tak ako je možné, že mi bolo zohľadnené, že medzi poslednou bratislavskou zastávkou (Vajnorský potok) a Pezinok Tesco je to do 15 minút?
Keď som išiel v novembri z Bajkalskej do Pezinka na námestie tak tam som tomu potom rozumel: Pri JCL by to bolo tých 5 zón (2x100, 101, 510, 520) 90-minútový. JCL som dostal 2-zónový (510, 520) 30-minútový. K tomu sa mi automaticky prirátali zaplatené bratislavské zóny (podľa výpočtu JLC, takže 2x100+101), takže keď k 2-zónovému 30-minútovému lístku prirátam 3 zóny, tak je z toho ten 5-zónový 90-minútový ktorého časovú platnosť tých 90 minút som dostal.