Bratislava mohla mať mapu všetkých spojov MHD, no má mapu odhŕňačov
https://dennikn.sk/336300/bratislava-mohla-mat-mapu-vsetkych-spojov-mhd-no-ma-mapu-odhrnacov/
...ten programátor si to nejak zvláštne predstavuje, namiesto toho, aby žiadal prístup k dátam, tak ponúka svoj produkt mestu (na predaj? wtf?). Reakciu mesta je na druhej strane zbytočné rozoberať - zodpovedá pocitovému letopočtu na magistráte.
Na záver pomocou stroja času nahliadneme do ďalekej budúcnosti - Echtzeitdaten z Viedne dostupné tu:
https://www.data.gv.at/katalog/dataset/add66f20-d033-4eee-b9a0-47019828e698
https://dennikn.sk/336300/bratislava-mohla-mat-mapu-vsetkych-spojov-mhd-no-ma-mapu-odhrnacov/
...ten programátor si to nejak zvláštne predstavuje, namiesto toho, aby žiadal prístup k dátam, tak ponúka svoj produkt mestu (na predaj? wtf?). Reakciu mesta je na druhej strane zbytočné rozoberať - zodpovedá pocitovému letopočtu na magistráte.
Na záver pomocou stroja času nahliadneme do ďalekej budúcnosti - Echtzeitdaten z Viedne dostupné tu:
https://www.data.gv.at/katalog/dataset/add66f20-d033-4eee-b9a0-47019828e698
Peon
Áno, práve preto sa tomu čudujem. Keď platí, že dva lístky IDS (PCL 100+101 a JCL 510+520) sa nenadväzujú v zastávke [kde vlastne nadväzujú?], tak ako je možné, že mi bolo zohľadnené, že medzi poslednou bratislavskou zastávkou (Vajnorský potok) a Pezinok Tesco je to do 15 minút?
Keď som išiel v novembri z Bajkalskej do Pezinka na námestie tak tam som tomu potom rozumel: Pri JCL by to bolo tých 5 zón (2x100, 101, 510, 520) 90-minútový. JCL som dostal 2-zónový (510, 520) 30-minútový. K tomu sa mi automaticky prirátali zaplatené bratislavské zóny (podľa výpočtu JLC, takže 2x100+101), takže keď k 2-zónovému 30-minútovému lístku prirátam 3 zóny, tak je z toho ten 5-zónový 90-minútový ktorého časovú platnosť tých 90 minút som dostal.