Tak tiez si myslim, ze obmedzit L33 na 12 min interval celodenne a v spickach do posilnit L133 v 12 min intervale k Eurovea/ASMN by bolo perfektne, ale to by ma tunajsi ludia ukamenovali, ze navhrhujem zavedenie expresu, s ktorym by mi to trvalo polovicnu dobu, ako teraz na 2 prestupy ?
Ironia je ze na 100% plna by chodila len 133 poobede v celom useku, hoc na ukor nej by bola zase prazdnejsia 33. ? Nuz ale ked niekto silou mocou preferuje "nosne" elektricky,tak budis nech su nezmysly 28,30 k 1 z najvacsich centier v BA.
A ten vikend z Eurovey bude tiez parada. L30 int. 20minut, elektricky dajme tomu 7,5 minut int., 32/33 preklad 10 - nadvaznost jak svina. ?
Výmena 28 a 30 musí súvisieť s tým, že 6 sa vráti do pôvodnej trasy Šafko - K. Ves. 30 má hustejšie intervaly ako 28, obsluha Eurovee bude častejšia.
A ináč rád si tu prečítam nejaké rozumné návrhy ako riešiť situáciu na linke, kde v prvej tretine trasy ide obsadená na 100%, často aj viac, a vo zvyšných dvoch tretinách trasy ide obsadená na 30-50%, niekedy aj menej. Áno, jedná sa o 28mičku. Zakazovať niekomu nastúpiť do autobusu, lebo nie je pre nich, to neberiem ako rozumné riešenie.
"Na druhej strane MatejBA čo plačeš, 28 nebola linka pre KV/DD (majú ozaj obstojnú obslužnosť električkami/od spustenia v pešej dostupnosti nové SND/ a 33)."
Ako ze nebola? Vsak predsa stala na Molecovej, ci nie? Predsa nemozes povedat, ze "sem nesmiete pre vas tato linka nie je"
A ta dobra obluznost elektriciek v smere do KV je podla teba toto? ? https://goo.gl/tTobG5 - L12 uz nejazdi, a nie vela ludi je ako ja, ze kludne prestupia 2-3-4-5 krat, pokial to je rychle
Petto