V zadani nebolo nahodou explicitne uvedene ze vodic NEMA mat moznost zasahovat do hlasitosti? Toto je absencia uplne zakladnej funkcie (uprava len na zaklade servisnej karty a s logovanim kto co menil)... neexistuje aby vozy s hlasicmi nehlasili..
Ci pojdem 1 spojom 30 minut priamo, alebo prestupmi 30 minut, nemam to jedno? (plus bavime sa o rannej spicke, poobede by som L133 bol na DD tak za 15 minut, pricom pri prestupoch by to menej ako 25 minut nebolo [nehovoriac o tom, kebyze mi ujde spoj a cakam napriklad 8 minut]) Okrem toho po spojazdneni Safarikovho namestia a skonceni oprav pri PKO az take zapchy nebudu.
Tak tiez si myslim, ze obmedzit L33 na 12 min interval celodenne a v spickach do posilnit L133 v 12 min intervale k Eurovea/ASMN by bolo perfektne, ale to by ma tunajsi ludia ukamenovali, ze navhrhujem zavedenie expresu, s ktorym by mi to trvalo polovicnu dobu, ako teraz na 2 prestupy ?
Ironia je ze na 100% plna by chodila len 133 poobede v celom useku, hoc na ukor nej by bola zase prazdnejsia 33. ? Nuz ale ked niekto silou mocou preferuje "nosne" elektricky,tak budis nech su nezmysly 28,30 k 1 z najvacsich centier v BA.
A ten vikend z Eurovey bude tiez parada. L30 int. 20minut, elektricky dajme tomu 7,5 minut int., 32/33 preklad 10 - nadvaznost jak svina. ?
Výmena 28 a 30 musí súvisieť s tým, že 6 sa vráti do pôvodnej trasy Šafko - K. Ves. 30 má hustejšie intervaly ako 28, obsluha Eurovee bude častejšia.
A ináč rád si tu prečítam nejaké rozumné návrhy ako riešiť situáciu na linke, kde v prvej tretine trasy ide obsadená na 100%, často aj viac, a vo zvyšných dvoch tretinách trasy ide obsadená na 30-50%, niekedy aj menej. Áno, jedná sa o 28mičku. Zakazovať niekomu nastúpiť do autobusu, lebo nie je pre nich, to neberiem ako rozumné riešenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
BID je platena zo sluzieb co poskytuje (napr. rozuctovanie trzieb, prevadzka OCL a podobne) a myslim ze aj z nejakych penazi od samospravy.