Reply on: 810zssk #210360:
K2 má na prednom a zadnom podvozku po 2ks motorov, na strednom podvozku má iba kotúčovú brzdu - takže celkovo 4 motory. 2xT6, 2xT3 má na každom podvozku 2 motory - čiže spolu 8 motorov. Čiže úspora je minimálne 50 percent (K2S rekuperuje, T6 nie). Inak toto aj vysvetľuje prečo DPB s obľubou mimo špičky a cez víkendy nasadzuje vozidlá K2. K2jky majú samozrejme tým pádom slabší rozjazd.
Andreas.Papak
1. Prečo sa nebude dať odbočiť z Vajanského nábrežia na most? Lebo na základe hotových častí ciest a koľajníc to tak nevyzerá. ...A pozeral som aj plán mestských dráh a ani tam to nie je.
2. Dvojrozchodové výhybky na v križovatke Jesenského sú na 1000mm všetkými smermi a 1435 len priamo smer Kamenné námestie. Ale ak sa nemýlim, tak na základe konštrukcie výhybiek jazda vozidla s rozchodom 1435mm cez výhybku nebude vôbec možná. To, že 1435mm rozchod sa stavia zbytočne je jedna vec, ale keby sa v budúcnosti predsa len náhodou použil, tak sa výhybky budú musieť upraviť.